روز از نو...


بله حق با شماست. کمتر مینویسم و کمتر به دوستان سر میزنم. گاهی هم خاموش میام و میرم. گفته بودم که مدت مدیدی نبودم. برگشتم و رسیدگی به خونه و زندگی خیلی وقتمو میگرفت. دختری هم که خواب صبحش کمتر شده و من هم سفت و سخت پی جوی کار بودم تا بالاخره پیدا شد. بله از ماه دیگر هم باز مثل سابق مشغول کار میشم. این خبر، حال و روز این روزهام رو کمی بهتر کرده. گرچه این بار با دفعه های قبل متفاوته و فرقش هم وجود دختر نازمونه. توی فکر سپردنش به یه جای مطمئن هم هستم. اما نگران نیستم. میدونم به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. از دخترم هم خیالم راحته چون هیچگاه دردسری نداشتیم در موردش خدا رو شکر. عاشق بچه(نی نی) هم هست. حس خاصی دارم. دوست ندارم انرژی منفی ساتع  کنم پس هیچ صحبتی نمیکنم.
دیگه این نفس مامان تمام سوراخ سنبه های خونه رو از بر شده و تقریبا چیزی براش جذابیت نداره. البته هر بار که جایی رو مرتب ببینه در صدد بهم  زدنش برمیاد. گاهی در کابینت رو باز میکنه و بطریهای عرقیجاتمون رو کشون کشون بیرون میاره و میبره توی حال و میچینه روی میز یا روی زمین. اگر هم برش گردونم سر جاش سریع متوجه میشه و هر کاری دستشه میذاره زمین و میره برش میداره میاره. تند هم میره و تقریبا میدوه...! انگار یه جای کار ایراد داره و بالانس بهم میخوره اگه این کار رو انجام نده.
این تحول رو مثل باقی تحولات زندگیم با آغوش باز پذیرا میشوم. در کل حس مثبتی دارم.
نظرات 7 + ارسال نظر
برای تو سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

امیدورام موفق باشی رها جان

وای دختر منم همینطوره اگر به هم ریخته گی که ایجاد کرده ساعتی باشه براش مهم نیست اما به محض اینکه من سامان می کنم و تمیز سریع دوباره بهموشن می ریزه تا خیالش راحت بشه

ای جان قربونشون برم من چقدر نمکند این موجودات خواستنی آخه......

ممنون عزیزم

mahtab مامان علیرضا سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

مبارکه
و پیشاپیش میگم ایشالا موفق باشین
و امیدوارم حس های مثبتتون همیشگی و روز افزون باشن دوست خوبم

ممنون مهتاب عزیزم
شما هم شاد باشید و برقرار

بهنام سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

سلام
وای وای وای وای وای!
من که نمیتونم این چیزا رو درک کنم هنوز!!!!
بچه ای که اینکارا رو میکنه واسه منی که بیرون گود نشستم جذابیت داره ولی واسه شمایی که هی باید بهش برسی....
نمیتونم بهش فکر کنم!

خوب و خوش باشید امیدوارم

سلام به شما
ایشالا بابا که شدی کمی درک میکنی خاله جان
ببینم اون روز رو من
ممنون بهنام عزیز

مژگان امینی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

شغل جدید مبارک
ان شا ا.. به سلامتی با وضعیت جدید هم کنار می آیی و موفق می شوی.

تشکر
ممنون حتما همینطور خواهد بود

مریم (مامان روشا) یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ

به سلامتی ...همین که حس مثبتی داری عالیه عزیزم
موفق باشی

ممنون مریم عزیزم

پونه یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ http://rozhineman.loxblog.ir/

ای جونمممممممممممم
خب چی کارش داری بچه رو شاید اینجوری بهم ریخته دوست داره

ما حرفی نزدیم پونه جونم بهم ریخته باشه ...

مژگان امینی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
خوبی؟هنوز تو حس مثبتی؟

سلام عزیز
بله چرا که نه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد