وای که چه خوشحالم تو رو دارم ای جونم...

با اون صدای قشنگش میخوند:  خوشحالم تو رو دارم ای جونم همه کسم و به من میگفت بخون و من نمیدونستم چی میخونه. از مربی اش پرسیدم که این چیه دیانا میخونه. برام تو دفترش نوشت این یه آهنگه که عمو موسیقی میخونه و بچه ها باهاش میرقصند. فقط دیگه همین قسمت رو گهگاهی بدون آهنگ وسرود مانند با هم میخونیم خوشحالم تو رو دارم ای جووونم همه کسم... . 

این رو داشته باشید تا امروز صبح که ماشین نداشتم و با تاکسی داشتم میومدم سر کار که یهو متوجه شدم این موزیکی که داره از ضبط ماشین پخش میشه چقدر آشناست. خوب که دقت کردم این آهنگ شاد رو اینطور شنیدم: 

ای جونم دلیل بودنم ،عشقت مثل خون تو تنم  وای که چه خوشحالم تو رو دارم ای جونم ای جونم ...

بی اختیار لبخندی پهنه صورتم رو پوشوند و اون وقت صبح هیچی توی اون موقعیت بیشتر از شنیدن آهنگی که دخترم شنیده بود و من نشنیده بودم خوشحالم نمیکرد. تصمیم گرفتم آهنگ رو دانلود کنم و بررسی که کردم متوجه شدم که ترانه ای است از سامی بیگی. 

حالا شما هم مثل امیر لطفا به من نگید اووووووو این مال زمان شاهه. خوب نشنیده بودم. خیلی هم شاد و خوبه تازه اشم.



دنیای مادر و دختری ما

همسر جان چند روزی سفر رفته و این اولین آخر هفته مادر و دختری ماست. امروز چند ساعتی مهد موند و چون پنجشنبه ها رو بیشتر برای نظافت در نظر میگیرند و اغلب بچه ها نیستند اینه که زودتر رفتم دنبالش. اما نیومدیم خونه و بردمش محل کارم. بچه ها کلی ذوق داشتند ببینندش و خودش هم دلش میخواست که همراهم بیاد. کلی چرخید و گشت و گذار کرد. ناهار و دسرش رو خورد و خیلی خانم بود. یکسری تغییرات هم در چیدمان ایجاد کرد که خوب لابد لازم بوده. بچه ها میگفتند دیگه باید بیشتر بیاریدش. علی که میگفت هفته ای یکبار حداقل. حالا هم که برگشتیم بیشتر از یک ساعته که عمیق و خوب خوابیده. 

عاشقشم. میخوام آخر هفته رو بهش خوش بگذرونم حسابی و برنامه های خوبی دارم. دنیای مادر و دختری هیچ نظیری نداره. میبلعمش حریصانه این روزهاتو نفس مامان.


‌‌‌