شمارش معکوس ...

به روزهای پایان اردیبهشت و رفتن بنده به یه مرخصی طولانی نزدیک میشیم. همسر صبح ها که تو ماشین میشینیم شمارش معکوس رو اعلام میکنه و خوشحاله که من کمی بیشتر استراحت میکنم. خودم هم خوشحالم.


فقط بچه ها تو محل کارم کمی دلتنگ میشن و من هم برای اونها. بر ای همه شون و همه لحظه هایی که کنارشون بودم. برای بهار با تمام شیطنت هاش و شلوغ بازیها و درد دل کردناش و اینکه دعواش کنم و بهش چشم غره برم و اون یه وری سرش رو کج کنه و بگه ببخشییید و یه دقیقه دیگه همه چی رو مثل یه بچه دو ساله فراموش کنه و باز روز از نو ... برای خانم ع و تمام وراجی کردناش و اینکه مثل گیگیلی همه کاراش رو کلی طول میده.

برای خانم ق و تمام خانومیش و اون لحن زیبا و کشدار صحبت کردنش و صبوری و متانتش. برای خانم ت و محبتاش و اینکه چقدر همیشه هوای این صندوق کذایی رو داره! برای آقای ح و حتی بی قیدی هاش و دودره بازیهاش ضمن کار.

برای خانم ن و غر غر کردناش و سرتق بازیاش. برای آقای خ که کوچکترین فردمون هست و آدم رو گاهی تا مرز جنون میبره تا کارش رو انجام بده و سربسر بچه ها گذاشتناش و جیغ همه رو دراوردناش. برای مدیر هم دلم تنگ میشه و تمام ماجراها و خونسردیش... برای تولد گرفتن هامون و اینکه تو تولد هر کسی یه داستانی اتفاق می افتاد...

همه اینها که گفتم با همدیگه ساعتهای زیادی از زندگی روزانه من رو تشکیل میدهند و من باهاشون کلی خاطره دارم. خاطرات محیط کار هم شیرینند و هم تلخ اما در کل خوبند.


خوبه که تو ذهن این بچه ها تصویر خوبی از خودم رو بجا گذاشته باشم

خوبه که تونسته باشم گوشه کوچکی از ذهنشون رو با خاطرات خوب از خودم پر کرده باشم

خوبه که تونسته باشم چیزی بهشون بیاموزم و متقابلا ازشون چیزهایی رو فراگرفته باشم

خوبه که همه شون همیشه سلامت باشند و خوشحال ...همیشه

نظرات 9 + ارسال نظر
پونه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com

خداروشکر استراحت کن مامان رها باشه الهی زودی کوچولوتون بیاد تا شب تا صبح نخوابید پس تا میتونی استراحت کن

بله پونه جااانم حتما
الان این دعایی بود در حق من و پدر جان دیگه ؟
حتما ممنون از لطفت عزیزم

مامان سارا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

عزیزم خوشحالم رفتی به مرخصی
از آخرین فرصتای استراحتت بهره کامل رو ببر


حتما تونستی خاطرات خوبی در ذهنشون بزاری

مرسی سارای خوبم
حتما عزیزم و چقدر هم میچسبه ...
امیدوارم سارا جان

عاطفه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ق.ظ http://hayatedustan.blogsky.com/

به سلومتی مامان خوشگل و ناز نی نی

ممنون عاطفه جونم

aghaye khone چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ http://meandgoldoonekhanom.mihanblog.com/

ایشالا این خاطرات خوش ادامه پیدا کنه و یه داستان شیرین و قشنگ ماحصل این مدت دوری از محل کار باشه .

متشکرم

همستر چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خوشحالم مثل همیشه ما هم مثل شما هیجان زده و خوشحالم از این اتفاق خوب

راستی به روزم با سالروز تولد مردی که ...........

به به همستر عزیز
ممنون همستر جان همیشه محبت داری

حتما سر میزنم

دل آرام پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

رها جون با کلی خاطرات خوب همکارات رو تنها میذاری و بعد از تولد دختر نازت و همچنین یک مرخصی طولانی و ناب برمیگردی پیششون . مطمئنم دلشون برات یک ذره میشه . الهی که همیشه شاد باشی و سلامت

خاطرات خوب زیاد داشتیم با هم من با این بچه ها گرچه مدت کوتاهی بود اما واقعا خوش بودم . من هم برای اونها دلتنگ میشم
اما برگشت ... اونجا و به این زودی گمون نمیکنم عزیزم . مدت زیادی رو خیال دارم با کوچولوم بگذرونم . ببینم تا کی دووم خواهم اورد
ممنون از محبتت دلارام جونم

رعنا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

عزیزممممممم روزشمار اومدن نی نو شروع شده ه ه ه
مامان رها جونم همش استراحت کن و از این روزایی که عشق خالص هستن لذت ببر :*

بله خاله رهنا جونی
مامان که تو خونه بمونه یعنی نی نی داره بزرگ میشه و اجازه تقلا رو از مامانی سلب میکنه
حتما رعنا جون همین خیال رو دارم عزیزم ممنون

سروش جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ http://0osorousho0.blogfa.com/

مرخصیتون خوش بگذره.
ان شا الله همه چه به خیری و خوشی.

ممنونم
ممنونم

مژگان امینی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

مطمئن باش خاطره ی خوبی در ذهنشان به جا گذاشتی.
این روزها هم به زودی خواهند گذشت وما منتظر عکس نی نی هستیم.

امیدوارم خانوم معلم
من هم منتظر عکسشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد