زلال...

از وقتی یادم میاد مامان میگفت آدم باید تو زندگیش صداقت داشته باشه. همیشه سعی کردم این حرف مامان رو آویزه گوشم کنم. نمیدونم تا چه حد تونستم موفق باشم و تو زندگی شخصیم و مشترکم و در ارتباطم با دیگران چقدر واقعا صداقت داشتم رو نمیدونم. اما سعی کردم تا حد زیادی رعایتش کنم. سعی کردم تا حد توانم باشم؛ باشم به معنی واقعی کلمه هم باشم. سعی کردم یه موجود بخور بخواب و بی مصرف نباشم. همیشه فعال بودم یا درس خوندم یا مشغول به کار بودم. بعد از فارغ التحصیلیم که مرداد ماه بود اواخر شهریور ماه دیگه رفتیم سر خونه زندگی خودمون و من هم دنبال کارهای فارغ التحصیلی و پروانه و درگیری های دیگه بودم و اصلا طاقت خونه موندن و استراحت کردن رو به هیچ عنوان نداشتم. اواسط آبان ماه که کارهام درست شد دیگه رسما مشغول به کار شدم تا به امروز.
دلم نمیخواست هیچوقت همسرم رو تنها بذارم و از زیر بار مسئولیت های زندگی شونه خالی کنم.
همیشه دوست داشتم در بطن ماجرا باشم نه در حاشیه. سعی کردم همه چیز در زندگیم زلال باشه و در زندگی خودم و ارتباط با دیگران هیچ تخلخلی و تیرگی ای نداشته باشم. نمیدونم تا چه حد تونستم موفق باشم تو این زمینه. و این خیلی خوبه که با کسی که یک عمر میخوای باهاش زندگی کنی واقعا زلال باشی و هیچ دلهره ای از هیچی نداشته باشی که اگه فلان چیز رو فهمید از چه نوع خاکی من بر سر بریزم. البته خوب از اون طرف هم خوبه که طرف مقابلت این شفافیت رو درک کنه و یه انرژی متقابل بهت بده و یه صداقت متقابلی ازش دریافت کنی. اونوقت میتونی با تمام بالا و پایین شدن های زندگی یه نفس راحت بکشی و هم پیش خودت راحت باشی و هم یه آرامش قشنگی رو احساس کنی.


الهی که این آرامش تو زندگی همه عزیزان جاری باشه.

نظرات 9 + ارسال نظر
بهنام پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

سلااااااااااام خاله جاااااااااان خوبییییییییییی؟
پسر/دختر خاله ی ما خوبه!؟

بعلهههههههههه که شما زلالی

بالاخره هرچی نباشه خاله ی مایی و به ما رفتی دیگه!!!!!

بالاخره همین که سعی کردی اینطوری باشه خودش کلیه و حتمآ هم که موفق بودی...
ایشالله همیشه لبت خندون باشه که اینقدر خوبی رها جان

سلام خاله جان
خوبیم ما هم خدا رو شکر

بله پسرم از قدیم گفتن خاله وامی ایسته ببینه خواهرزاده اش چجوری خواهد بود که به اون بره
ممنون بهنام عزیز
سعی کردم و امیدوارم که موفق بوده باشم
ممنون
ممنون
ممنون

بهنام پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

اووووووووووول هم که شدیم!

بچه خواهر من همیشه اوله

مامان سارا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ق.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

عزیزم مطمئنم که نصیحت مامان عملی شده در موردت

خدا را شکر آرامش داری همیشه آروم باشی و شاد

فدای تو سارای خوبم امیدوارم
ممنون عزیزم

شازده کوچولو پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

سلام رها جان
ببخشید که دیر رسیدم ولی خبر جدیدتو خوندم و بی نهایت خوشحال شدم بهترین آرزوها رو براتون دارم ایشالله که صحیح و سالم به دنیا میاد و زندگیتون و پر از شادی می کنه
راستی من خاله میشم دیگه؟

ای جانم خاله میثای خوشگلم
ممنون میثا جان از تمام محبتات
تو همیشه به من لطف داشتی عزیزم
بـــــــــــــــله خاله میشی اون هم چه خاله گلی... چه خاله هایی داره این نی نی خوش به حالش

دل آرام پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

رها جون اول بگو فسقلی من چطوره ؟ خاله دلی قربونش بره
زلال بودن ، آره عالیه مخصوصا با شریک زندگی
اما کاش هممون شفاف باشیم
شما بی شک تونستی حرف مامان رو به بهترین شکل رعایت کنی

خوب خوبه دلارام جون و خاله دلی گلش رو میبوسه

کاش بتونیم همه چی رو تو زندگیامون شفاف و زلال کنیم و بدون دغدغه و راحت زندگی کنیم
امیدوارم دلارام عزیزم

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

یعنی میشه؟؟؟ رها میدونی این یکی از دغدغه های منه... خیلی فکر کردم بهش... کسی که بتونه منو همین جوری که هستم قبول کنه... از من نخواد زندگیم رو عوض کنم بخاطرش... خوش بحالت که همچین کسی کنارت هست...
همیشه شاد باشی عزیزم...

خوبه که آدم خودش باشه و همش نخواد نقش بازی کنه دخترم. این خیلی مهمه
قرار نیست ما کسی رو که میخواهیم باهاش زندگی کنیم عوض کنیم دنیز جان باید همدیگه رو اونطور که هستیم بپذیریم
امیدوارم اونیکه دنیز قشنگ ما رو فقط برای خودش و بدون تغییر حتی در یکی از سلولهاش میخواد سر راهش قرار بگیره
ممنون عزیز دلم
تو هم شاد باشی

بهار مامان امیر جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://oribad.blogsky.com

سلام عزیزم..
چایشالا که این آرامش هم تو زندگی شما جاری باشه برای همیشه..

به روی ماه شما بهار جان
ممنونم عزیزم

مژگان امینی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
صداقت خیلی خوب است و از آن بهتر همسر شماست که این صداقت را می فهمد.
خدایا آرامش را مثل دانه های برف آرام آرام بر سر عزیزان من ببار.

قرررربوتنون برم من ممنون عزیم

رعنا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

رها جونم ایشالا که شما هم مث ِ مامانت این زلال بودن رو به نی نی منتقل میکنی .. و اونم همیشه آرامش داره تو زندگیش ...

تمام سعی من انتقال همین آرامش به اطرافم و به اون موجود دوست داشتنیه رعنا جون امیدوارم موفق باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد