تو رو سلامت میخوام مثل همیشه!



نگرانشم.
مینویسم که کمی آروم بشم. کلافه ام. نه به اندازه خودش البته.
خیلی وقته که جزئی از خونواده مون شده. در حدود بیست و سه سال. یه عمره برای خودش. الان داماد دارند دیگه. جا افتاده تو زندگیش حسابی. هنوز هم زیباست. مامان بزرگم روحش شاد بعد از گذشت سالها همچنان عروس خانوم صداش میزد.آره عروسمون رو میگم. مثل یه خواهر بزرگتر دوستش میداشتم و دارم. تازه که ازدواج کرده بودند یه دختر شاد و پر انرژی بود. خیلی زود شکیبا به دنیا اومد. یه دختر شر و شور و بلا. عاشقش بودم. هنوز هم هستم. چون با داداشم اینها تو یه خونه زندگی میکردیم شکیبا مثل خواهر کوچیکه ام بود. هر روز، روزی چند بار میدیدیمش.
چی شد یهو اینطور شد و همه چی بهم ریخت؟ نمیدونم اگه منو نبخشه چی میشه؟ بعد از اون اتفاق نه من و نه هیچکس دیگه جرات نکردیم در موردش صحبت کنیم. حتی جرات نکردم ازش بخوام که منو ببخشه. نمیخواستیم چیزی رو مرور کنیم. اون هم شاید همینو میخواست. هنوز هم دوستش دارم. اون رو نمیدونم. سعی کردم اشتباهاتم رو جبران کنم.طی این سالها خیلی چیزها عوض شد و خیلی چیزها فراموش.
الان نگرانتم.
فقط امیدوارم زودتر خوب شی. این نگرانی چهره، کلافگی حین حضورت توی جمع که متوجه صحبتهاشون نمیشی و همینطور لرزش دستت و نگرانی همسر و بچه هات رو دوست ندارم. میخوام زودتر تموم شه. زودتر خوب شی. مثل همیشه سربسرمون بذاری و با تلفن اوقات متمادی رو با هم صحبت کنیم. دلم میخواد همه چی مثل روزهای اول بشه و بیماریت مثل یه شوخی بی مزه  باشه و تموم شه. مثل خواب آشفته ای که همه مون از بیدار شدنش خرسند بشیم و بخندیم. انگار که اصلا اتفاقی نیفتاده باشه. در حال حاضر دیگه چیزی غیر از این نمیخوام.
خدایم کمکش کن!
 

نظرات 18 + ارسال نظر
دخترشرقی پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام رهاجون
تا دیدم آپ کردی اومدم تا ببینمت. ولی انگاری دلت پره و ناراحت. از ناراحتیت دلم گرفت.
ایشالله که هر چه زودتر سلامتی شون رو بدست بیارن و دلت همیشه شاد باشه.
امشب شب آرزوهاست . واسش دعا کن.
من هم حتما اگه خدا قابل بدونه واسش دعا می کنم تا خوب شه.
مراقب خودت باش و اینقدر غم به دلت راه نده.

سلام عزیزم
ممنون از لطفت عزیزم . عذر میخوام که ناراحتت کردم نازنینم
ممنون دعا کن لطفا

چشم حتما

ستوده پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام دوست عزیز.
اسمت را دیدم تو وب شرقی عزیزم اومدم بگم که منم برای همه مریضها از جمله مریض شما دعا میکنم که هر چه زودتر سلامتی خودش را به دست بیاره .
امیدت به خدا باشه از ته دل بهش توکل کن خودش هر چی صلاح بدونه انجام میده .
موفق باشی خانمی

سلام به شما و ممنون از تو و دختر شرقی عزیز

ممنون از شما . حتما توکلمون به خداست عزیز

متشکرم. شما هم

رها بانو پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ http://rahabanoo.blogsky.com

سلام رهایی
خیلی غم داشت این پستت ...
طاقت مریضی کسی رو ندارم ...
از ته دلم آرزو میکنم که هرچه زودتر خوب بشن ...
دعا میکنم واسشون ...
بیماریشون چیه رها ؟
اگه دوست نداری نگو گلم ...

سلام قربونت برم خوبی؟
من شرمنده ام رها جان
ممنون از آرزو و محبتت عزیز دلم
میگم رها جون خیلی خطرناک نیست مشکل شنوایی پیدا کرده اون هم در اثر یه عفونت گوش میانی. پزشکش میگه عصب گوشش آسیب دیده و همه مون امیدواریم همه چی مثل روز اولش بشه.

comix پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
امشب یکی از بهترین شب ها برای دعا کردنه،
و جون میده واسه اینکه برای همدیگه دعا کنیم... نمیدونم دعای من بد چقدر قبوله ولی من دعا میکنم... هم برای عروستون هم برای دل مهربون تو :)

سلام خوبم ممنونم
هر وقت دل آدم از ته ته بگیره و بشکنه و از ته دل چیزی رو بخوای به نظرم وقت خوبیه
شما بد نیستی عزیزم شک ندارم. خیلی هم خوب و با محبت. همین خیلیه. ممنون از لطفت. خیلی لطف داری شما.

حبیب جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ http://artooni.blogsky.com



اون چیزی که از خدا خواستی رو مستجاب کنه از مطلبت غمگین شدم

درست میشه ایشالله همه چیز

خوبی حبیب جان؟ خیلی وقت بود نبودی. خوشحالم که اینجایی. ممنون از لطفت. نمیخواستم دوستان خوبم رو غمناک کنمک. عذر میخوام واقعا.
متشکرم و امیدوار...

هاله بانو جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

امیدوارم همه چیز درست بشه رها ... همه چیز ...

فدات بشم من عزیز دلم ممنون از لطف و محبت همیشگی تو.

ترنج شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ http://toranj62.persianblog.ir/

سلام عزیزم
چی شده انشالله خوبب شه چرا با هم کاری نداشتین ؟چه اتفاقی افتاده بود که امیدواری ببخشتت؟
انشالله زود خوب بشه

سلام ترنج خوبم
داستانش مفصله و نگفتنی. بهتره به همون دست فراموشی بسپارمش عزیزم.
ممنون از لطفت نازنین.

comix شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

سلام
امیدوارم خوب باشی

سلام
متشکرم بهترم

غرولند شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ http://arashaminzadeh.blogfa.com

ام اسه بیماریش ؟
هرچی هست باعث تاسفه

نه آرش خان. ام اس نه. مشکل شنوایی پیدا کرده که امیدوارم برطرف شه
کلافه است متوجهی؟ تو یه جمع وقتی متوجه نمیشی چه خبره و وقتی حرف جگرگوشه هات رو نمیشنوی و سخت میتونی باهاشون ارتباط برقرار کنی خیلی سخته.

وانیا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://BFHVANIYA.BLOGSKY.COM

سلام نوشته ت پر از احساسه و صداقت اما غمت دلمو سوزوند نگران شدم امیدوارم زودتر خوب بشه
دوست دارم شاد باشی رها جان

سلام به شما وانیای عزیز.
متشکرم این نشان لطف شماست . متاسفم نمیخواستم این دوستان خوبم رو ناراحت و غمگین کنم. این خاصیت سایه ساره که بهم اجازه میده هر درد دلی دارم بنویسم.
متشکرم عزیزم . سعی میکنم. نگران رها نباشید همیشه راهی برای شادی پیدا میکنه. حتی وسط بزرگراه غم.

پونه یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام رها جونم
خیلی نگرانت شدم عزیز
چی شده خدا نکنه خیلی جدی باشه وهمینطور که آرزو کردی زوده زود خوب بشه

فدای تو بشم . نگران نشو همه چی درست میشه تو خوبی؟
امیدوارم.

افروز یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم خدا شفاشون بده

به روی ماهت افروز عزیزم

متشکرم. ناراحت نباش خوب میشه...

لژِیونلا یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام رها جون.. انشالله که بلا دوره.
دعا میکنم براشون.

مرسی ارکیده جان. منون از لطفت.
این نشونه لطف و محبت شماست.

بهنام دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.delnevesht2011.bogfa.com

سلام رها جان....
چه بدددد... چرا امروز همه ی خبر ها برای من بده رو نمیدونم! از صبح دارم میگم امیدوارم و ایشالله! فقط خدا کنه کنه خدا دست رد به سینه هامون نزنه... ایشالله یه پست در مورد سلامتیه عروستون بنویسی عزیزم...

به روی ماهت بهنام خوبم.
متاسفم که داری خبر بد میشنوی این آخریش باشه برات پسرکم.
من هم امیدوارم همه چی برای همه آدم ها خوب پیش بره.
منتظرم که به محض شنیدن خبر سلامتیش یه پست پر شیرینی بنویسم پسری. ممنون از لطفت خیلی زیاد

پونه دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

سلام رها جونم
الهی که زود زود خوب شه آمییییین

به روی ماهت پونه گلم.

امین

مامانگار دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام رهاپویای عزیزم..
...دلت روشن باشه عزیز...
...هیچ دردی بی درمان نیست دیگه !!...
...مطمئنم که به همین زودیها خبرای دلشادکن میاری اینجا !!..
...تولدت رو هم تبریک میگم...دوست من..

به روی ماه شما خانوم
متشکرم
میدونم . فقط یکم صبر لازم داره
ممنونم از نیت خیر و سخن های شیرین و امید بخش شما عزیز دلم . خیلی لطف دارید

متشکرم ...

ترنج دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://toranj62.persianblog.ir/

رها جونم سلام خوبی عزیزم ....الان توی وبلاگ کیامهر دیدم دوروز دیگه تولدته عزیزم مبارکت باشه انشالله با شادی و خوشحالی و موفقیت باشی همیشه همیشه

ممنون از تو ترنج خووبم و ممنون از کیای عزیز

خیلی لطف داری

عاطفه دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

رهای نازنینم
امیدوارم هر چه زودتر رها از غم بشی..

ممنونم عاطفه عزیزم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد