صیغه فضولی!


اومده کنار میزم ایستاده و میگه ببینیمت خانم... .

_ هان! چون دارم میرم...؟ (و میخندم اونم زورکی)

_ حالا کجا میری؟

_...

_ ... یا ...؟

_ ...

_ میخوای با آقای ح. اینها کار کنی؟

_ (دقیقا زدی به هدف)  خانوم د. یکی از دوستان د عرض کرده بودم ...

_ با شرکت...؟

_ ن ن ن ه!

_ خوب کجا؟

با خودم میگم این زن عجب ناشیانه استنطاق میکنه.

_ ...

_ (انگار برق از سرش پریده باشه ) نکنه میخوای اینجا رو بگیری؟

_ نه خانم د. من که شرکت ندارم. بعدشم حوصله دردسر ندارم راستشو بخواید. 

همین بهونه ای شد تا با قدرت تمام بحث رو به یه سمت دیگه بکشونم. او هم اینقدر باهوش نبود که بتونه برگرده و رشته کلام رو بدست بگیره و ادامه فضولیش رو انجام بده.

........................................................................................................

میلاد : پایین خانم د. و خانم ک. دارند درباره موهای شما صحبت میکنند. !!!!

_ ؟؟؟؟

_از دوربین دیدند خوب. چرا به من چشم غره میرید؟

_OH MY GOD! WOOOOO این ها دیگه کی هستند

........................................................................................................

بوق...بووووق...
_اَاَاَه ! چیه؟ برو خوب...
کنار ماشین سرعتش رو کم میکنه
_بله آقا !
_لاستیک عقبت کم باده.
_OK مرسی. میدونم.
کمی جلوتر نزدیک میدون باز ...بوق و علامت و اشاره...
_چرخ عقبت...
باز ... و باز هم...
چقدر این ملت مسئولیت پذیرند آخه. میبینید؟ حالا من وسط خیابون جون میدادم پر پر میزدم همه گاز میدادند رد میشدند. خوب به اونها چه. اما از بس که وجدانشون آگاهه و مهربونند(!) سرعت ماشینشون رو کم میکنند و زحمت میکشند میان کنار ماشین شما که کم باد بودن لاستیک و یا بسته نبودن احتمالی در اتومبیل رو به شما گوشزد کنند. 

........................................................................................................

_ چرا بچه دار نمیشید؟
_ ... خوب فعلا زوده. نمیخوایم.
_ زوده؟ نه کجا زوده؟ مردم میگن لابد خدایی نکرده خدایی نکرده مریضی ای، مشکلی، چیزی دارید.
_ مردم غلط کردند. زندگی ما به اونها چه ربطی داره؟
_ سنتون میره بالا . اونوقت حوصله بچه ندارید ها.
_ مهم نیست...
_ ...
_ ...

........................................................................................................
_ نمیشه یه خط چشم درست و درمون بکشی. کشتی ما رو...
_ جزغلی آخه تو به خط چشم من چکار داری؟ اینطوری که خیلی هم خوشگله خط چشمم.
_ آخه...
_آخه و کوفته.
_اونطوری خوشگل تر میشی.
_قربونت برم من همینطوری هم خوشگلم.
_ آره خوب اما...
_اما دیگه نداره . به کارات برس.

........................................................................................................
_ میدونستید بچه ها سارا،دختر دکتر ش. ، داره از شوهرش جدا میشه؟ از اولش هم پدره مخالف بود. میخوان با هم فرار کنند اگه بشه
_ ...
_ پسره سواد و شعور درست و حسابی هم نداره.
_ ...
اینها صحبتهای یک جاسوس دو جانبه کپل بود که سعی میکرد تا جایی که میتونه "بچه ها" رو تحریک کنه تا یه چیزی بگن تا بره بذاره کف دست مامان سارا یا همون خانم د. ...





نظرات 6 + ارسال نظر
دخترشرقی دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام خانومی خوبی؟
وااای!!!!!!!!!
چقدر حس فضولی و دخالت داشتن اینا؟
وافعا اینجور افراد خیلی بیکارن .
خودشون زندگی ندارن؟
متنفرم از این فضولها.
البته راهنمایی با فضولی فرق داره ها!!!!(مثل قضیه ماشین)

سلام عزیزم ممنونم

آره بازم هست حالا اینها در حال حاضر برام های لایت بودند
هم بیکار هم فضول

دارند منتها با اون کاری ندارند

بله عزیزم راهنمایی خوبه اما به شرطیکه همه جانبه باشه ...

کلاهبرداری سایت زرین پال دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://sadrizadeh.blogfa.com

خبر مهم : سایت زرین پال کلاهبردار است
سایت زرین پال که چند وقتی هست خودش رو درگاه پرداخت اینترنت معرفی کرد کلاهبردار است . با رفتن به مراحله پرداخت وارد یک صفحه تقلبی که شبیه صفحه بانک مربوطه است می شود . با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و
زدن گزینه پرداخت اطلاعات کارت برای این سایت ارسال می شود . و با پیام های جعلی روبرو می شوید
از کلیه کسانی که این خبر را دریافت می کنند درخواست دارم به دیگران اطلاع دهند . از وبلاگ داران تقاضا دارم چنانچه امکان دارد یک پست درباره این موضوع داخل وبلاگ و یا انجمن های گفتگو بدهند
برای دیدن عکس به آدرس زیر رفته و به آدرس وب سایت که با رنگ قرمز مشخص شده توجه کنید
http://up.iranblog.com/images/bnw9bj5350npw5p6m1j.png

راز دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.razeman.blogsky.com

exactly

مامان سارا دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

ای خدا چقد از فضولی ها نوشتی

این چرا بچه دار نمیشین، جز سولات کلیدیه

این مامان سارای آخر که من نبودم احیانا

آره سارا جان میبینی چقدر فضول زیاده

آره بعدش که بچه دار شدی هم یه چیزی پیدا میکنند بهش گیر بدن دیگه

نه عزیز دلم مامانِ سارا رو گفتم یا همون خانم د. خودمون

زیتون سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://zatun1.blogsky.com

بهنام سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.delnevesht2011.bogfa.com

سلام رها جان خوبی؟
خب فضولی که نمیکنن! فقط یه کم کنجکاون این مردم! یه کم هاااااا

البته اینکه میگن لاستیکت کم باده و در ماشینت بازه که بد نیست بابا! الکی گیر نده دیگه!!!

سلام بهنام عزیز. ممنون خوبم.

یه کم آره یکم زیاد البته

نه بد نیست من هم چیزی نگفتم. گفتم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد