... رفت برای همیشه ...



انگار دیگه کاری تو این دنیا نداشت. حوصله اش سر رفته بود و میخواست بره. مدتی بیماری ضعیفش کرده بود.

هیچوقت سربار کسی نبود و همیشه هر کاری از دستش برمیومد انجام میداد.

نمیخواست بچه هاشو درگیر بیماریش کنه و به مرارت بیندازدشون. 

روح بزرگش پرواز کرد و... برای همیشه ترکمون کرد.

حاج آقا، پدر همسر عزیزم رو برای همیشه از دست دادیم ...

گویی بابا یکبار دیگه ترکم کرد و رفت...

دلتنگشیم... همه مون دلتنگشیم. این چند روزه که در غم از دست دادنشون سوگوار بودیم، با خونواده همسر مدام از خاطرات خوبی که باهاشون داشتیم صحبت میکردیم. یکی دو تا که نبود. کلی بود...

ما موندیم و یه عالم خاطرات خوبمون با ایشون...

چه ترانه هایی برای بچه ها؟

خوبه که مادر و پدرها دقت کنند هر کتابی رو برای بچه نخرند و نخونند. خوبه که یکم وقت بذاریم و موقع خرید کتاب دقت بیشتری کنیم. خیلی از مامان ها البته حواسشون هست. مثلا شعرهای کودکان به نظر من حساسه و مهمه که چه شاعری شعرهای کتاب رو سروده. مهمه خیلی هم مهمه. یادمه قبلا هم که برای بچه های برادر یا خواهرم کتاب بچگونه میخریدم حواسم بود. الان هم هر کتابی رو برای دخترم نمیخرم. شاعران کودک و نوجوان نامی ای که شعرهاشون رو خوندیم و قلم خوبی دارند متاسفانه خیلی زیاد نیستند و با احترام به همه شاعران عزیزی که کار کودک میکنند باید بگم فقط قافیه رو درست دراوردن و ... نیست. باید کار آموزنده و تاثیرگذار باشه. 

خود من به شخصه شعرهای ناصر کشاورز رو بسیار دوست میدارم. هم خلاقانه است و هم زیبا و دوست داشتنی. باور کنید بعد از دو، سه بار خوندن شعرهاش از سر تا تهش رو حفظ میشم و از حفظ برای دخترم میخونم. قصه های می می نی و مامانی، سری کتابهای شیمو و لالایی ها و کلی کتابهای دیگه از سری کارهای این عزیز هستند. 



خدا حفظشون کنه آقای ناصر کشاورز رو و الهی که همیشه سلامت باشند و سالهای سال برای بچه های ما شعرهای قشنگ بسرایند. 

 

ادامه مطلب ...

زنگ تفریح ...

یه زنگ تفریح کوچولو  



 

ادامه مطلب ...