کودکانه

وقتی رفته بودم دنبال دختری خانم مربی ای که بعدازظهر ها پیششون میمونه برگه نقاشی شده و نیم رنگ شده ای رو داد به دستم که در منزل رنگ کنه. خانم مهربانی است. گفت که دختری خیلی مرتب و خوب رنگ کرده. این هیچی. نفسکم مرتب و خوب رنگ آمیزی میکنه همیشه مگر اینکه حوصله نداشته باشه. اما بعدش گفت از رنگهای شاد استفاده میکنه و این خیلی خوبه. خوشحال شدم. مدیرشون هم که همون دور و بر بود گفت بله دخترمون دختر شادیه. خانم مربی پرسید ارتباطش با پدرش خوبه؟ که جواب من عالی بود. خدا رو شکر کردم بابت این شادی و این ارتباط خوب. آخه گاهی نگران میشم نکنه گاهی من عصبی میشم دخترکم شاد و خوشحال نباشه. خوبه که شادی امیدم.


نظرات 1 + ارسال نظر
Sonadour جمعه 30 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 05:14 ب.ظ http://goodyear.persianblog.ir

خدا حفظش کنه ایشالله همیشه پشتیبانتون باشه در آینده و شما هم به استعدادهاش توجه کنید از همین الان مثلا توی زمینه هنر در آینده خیلی میتونه موفق باشه

ممنون از شما دایی مهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد