کنارم بخواب شیرینم

کنارش دراز کشیده بودم ... خوابش برده بود. آروم پا شدم و رفتم سروقت کامپیوتر. وقت خوبی بود که به صفحه های متعددی که باز کرده بودم رسیدگی کنم. اما تند و تند صفحه های باز شده رو بستم و زود رفتم رو تخت کنارش دراز کشیدم. بعدازظهرها کنار هم روی تخت ما میخوابیم. دلم نمیخواست این صحنه زیبای خوابیدنش رو از دست بدم. ترجیح میدادم بجای خوندن مطالبی که دنبالشون بودم یا حتی چک کردن ای میل و هزار تا کار دیگه، در لپ تاپ رو ببندم و با آرامش فقط به چهره قشنگ و معصومش در حال خواب خیره بشم. اصلا مهم نبود که کلی کار عقب افتاده تو خونه هم دارم. الان مهمترین کار من اینه که تو این بعدازظهر رخوت آور زمستونی که چندان هم سرد نیست کنار دخترم دراز بکشم و نگاهش کنم. 



یه کوسن از روی تخت برداشتم و آروم سُرش دادم زیر گردنم و خودم رو اندکی بالاتر از سطح بدن کوچولوش کشیدم و اینطوری کامل به صورتش میتونستم مسلط باشم و بهتر ببینمش. نگاهم از پیشونی بلند و زیباش به سمت پلکهای خوش فرم و قشنگش کشیده شد و به مژه های برگشته اش نگاه کردم و در دل هزار بار فداییش شدم. بینی قشنگش و دهان زیباش که به طرز شیرینی بسته شده رو میبینم و چونه گرد و قشنگش رو وسوسه میشم که نوازش کنم اما میدونم الان خوابش تو فاز عمیق نیست و هر آن ممکنه که بیدار بشه، پس خودم رو کنترل میکنم و فقط نگاهش میکنم. گونه های پر و صافش رو که از نظر میگذرونم دلم برای بوسیدنشون آب می افته. اما فقط نگاهش میکنم. همینطور در حال نگاه کردن و تحسین کردنش پلکهام سنگین میشه و ... کمی بعد با صدای شیرین زندگی بخشش چشمهام رو باز میکنم و روزمون در کنار هم ادامه پیدا میکنه...


نظرات 12 + ارسال نظر
دل آرام پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

چقدر دلنشینه که تو انقدر با اشتیاق از دختر خوشگلت تعریف میکنی . بدون شکایت ... بدون غرغر ... بدون هیچ حس خستگی ... فقط مثبت و پر انرژی
دستهای دخترک من رو ببوس

ممنون دلارام جونم
دخترم خیلی ماهه آخه
ممنون از محبتت عزیزم خیلی به دیانا و من لطف داری

الهه پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

ای جاااان دلم رها....
کاش همهٔ مامانها به شیرینی و زیبایی تو به زندگی با کوچولوشون نگاه کنن...مادرهای شاکی این روزا بیشترن تا مادرهایی که اینطور عاشقانه از میوهٔ دلشون مینویسن...الهی که دنیا دنیا آرامش داشته باشین کنار هم و همهٔ روزهاتون غرق عشق و شادی باشه...
خوش به حال تو به خاطر داشتن همچین فرشته ای و بیشتر خوش به حال اون به خاطر داشتن مادری مثل تو


مامان های شاکی هم خوب لابد خسته میشن یا ...
هر کس یه جور رفتار میکنه و به زندگی خودش و اطرافیانش نگاه میکنه . عاشقانه نگاه کنی تمام کارهاش قشنگ میشه ...همین
خوش بحال من بشتر اما...

فلفل پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://http:/www.milapila.blogfa.com

چه احساسات قشنگی
خانم احساستون پایدار

مرسی فلفلی
من هی میگم زود و زود بیام پیشت دلخور میشی باز نمیشه

مامان سارا پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

واقعا دلچسب و شیرینه...خدا این دقایق رو نصیب همه اونایی که آرزوش رو دارن بکنه

قربونت برم مامان سارای گلم امیدوارم من هم

مژگان امینی پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

نمی دانم چرا بعضی ها می گویند بجه نمی خواهیم!

منظورت خودمم دیگه؟ قدیمها...یادتونه چقدر بهم گیر میدادید خانم امینی؟ مثل یه مادر شوهر خوب بهم گیر میدادید

فرگل جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

الهی دلم برای دیانا تنگ شده بود بچه هل تو خواب خیلی نازن سیر نمیشه ادم از دیدنشون

ما هم دلمون تنگ شده بود فرگل جونم
آخ خوب گفتی عزیزم

مامان علیرضا جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
عاشقانه یا مادرانه، نه، مادرانه ی عاشقانه ات بی تابم کرد!

چون خودت بی تاب کوچولوت میشی وقتی میخوابه ...وقتی نگاهش میکنی دلت پر میکشه ...

مامانگار شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

میدونی...بااین توصیفات قشنگت...برگشتم به حدود بیست سال پیش...اونموقع که دخترام کوچک بودن...هرچی فکرمیکنم می بینم چقدددددر کم وقت گذاشتم برا دیدن این صحنه های بی نظیر خلقت..و کاش اصلا نمیرفتم سراغ کارای خونه و غیره....باید فقط از دیدن و بودنش لذت میبردم...
ممیدونم که پرآرامش ترین و زیباترین لحظه های زندگیت رو میگذرونی...
آرامش و عشقتون همیشگی عزیز..

خوشحالم که کشوندمتون به اون روزها عزیزم
کارای خونه مدام آدم رو قلقلک میدن اما من که خونسرد سعی میکنم برخورد کنم باهاشون . اول همسر و دختر بعدش اونها...
ممنون از آرزوی قشنگتون و محبت بیکرانتون
ممنوووون

نگار یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ http://studentlife.blogfa.com

منم تولدم 25 خرداده....همین!!!

همیــــــــــــــــن؟ ا
این که خیلی عالیه دختر چه روز مقدسی... روز گل

اسمت هم که نگاره زیر کامنت مامانگار هم که کامنت گذاشتی... اینها همه نشونه های خو بین...

آلنی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://alone-version.blogfa.com

در هیاهوی ِ روزمرگی گم شده ام
دستی باید
تا مرا نجات بخشد
سال هاست دستهایم
به من نمی رسند....

سبز باشی و بی کران

آخی... خیلی وقت بود اینجا نیومده بودی آلنی
.
.
.
سبز باشی و بیکران

حمید پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.09charge.com

با عرض سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز و گرامی.

وبلاگ زیبا و پرمحتوایی داری...همیشه پایدار و خوشبخت باشی

خوشحال میشم قدم رنجه نموده و از وب سایت بنده نیز دیدن نمایید و از خدمات آنلاین ومطمین آن در تهیه نیاز کارت شارژ خود و عزیزانتان استفاده
نمایید که به صرفه ترین روش خرید کارت شارژ می باشد.
هر ماه چندین کارت شارژ با قرعه کشی جایزه داده میشود
2درصد شارژ رایگان برای ایرانسلی ها
از خداوند متعال بهترین ها رو واسطون آرزومندم.
در صورت صلاح دید ( خواهشا ) منت گذاشته ولینک آدرس ما رو در وبلاگ زیبایتان قرار دهید.

اجرتان نزد خدا ....

همچو خورشید باشید مهربان و سخاوتمند...
با کمال احترام.
www.09charge.com
فروش کارت شارژ با جایزه

عاشق کوهستان شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://mountain.persianblog.ir

با سلام و عرض ادب

خدا هر دوی شما عزیز را برای همدیگه نگهداره

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد