شام ایرانی...


امروز قصد داشتم برای شام رشته پلو درست کنم به همراه ماهیچه. من این غذا رو دوست دارم و مدتها بود که نه خورده و نه پخته بودم. مامان استاد درست کردن رشته پلو هست. چون رشته پلویی نداشتیم رفتم از سوپر روبروی خونه گرفتم. با دیدن فیلمهای روی کانتر پرسیدم:شام ایرانی رو هم دارید ؟فروشنده جواب داد  بله فقط قسمت اولش اومده و من هم گرفتم و بعد از اومدن همسر شروع به نگاه کردنش کردیم.


فکر میکنم بدونید که من کارهای بیژن بیرنگ و مسعود رسام فقید رو خیلی دوست میدارم و این هم کاری است از بیژن بیرنگ. شب اول میزبان اشکان خطیبی بود. اصلا مهم نیست که این یک برداشتی از بفرمایید شام و اون هم برداشتی از یه برنامه انگلیسی هست. مهم اینه که من به شخصه وقتی کاری از بیژن بیرنگ رو میبینم حال و هوای خاصی پیدا میکنم. توی همین شام ایرانی اش هم کلی حرف برای گفتن داره. اگه دیده باشید میدونید که رامبد جوان و سروش صحت و مهدی پاکدل از دیگر شرکت کننده ها هستند. من که هر جا رامبد جوان باشه دوست دارم و عاشق تیکه اندازی ها و طنازی هاشم. از همون موقعی که جوون تر بود و در خونه سبز نقش فرید رو بازی میکرد و البته جد بزرگوار رو من بازیش رو دوست میداشتم. هنوز هم بازی ها و اجراهاش رو دوست دارم. من برنامه رو دوست داشتم. البته هر دی وی دی برای یک شبه. نحوه امتیاز دهی شون هم با حاله ؛ ده عدد ده هزار تومانی به هر کدوم داده میشه و باید از این ده هزار تومانی ها سخاوتمندانه امتیازات شخص رو داخل یه قلک بزیزند.
فقط دوست داشتم حس خوبی رو که بعد از مدتها در من برانگیخته شد رو بنویسم. این حس با دیدن کارهایی نظیر خانه سبز و همسران در من بوجود میاد.

الان هم ما قصد داریم شام بخوریم. یه شام دو نفره. راستی...بفرمایید...

نظرات 13 + ارسال نظر
دخترشرقی پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام عزیزم
نوش جونتون ...

به روی ماهت دخترم
ممنون

مژگان امینی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

رشته پلو آخ جون!
رها جان من آن قدر رشته دوست دارم که خالی دم می کنم.البته از همدان می خرم.آن هم خواهرشوهر زحمتش را می کشد و از خود همدان هم نیست.فقط اشکالش این است که باروغن حیوانی زیاد مزه می دهد.
حتماً این شام ایرانی را باید ببینم.

راست میگید رشته ولایت مزه دیگری داره
دست خواهر شوهر عزیز هم درد نکنه گمونم من هم باید زحمتش رو به مامان بدم
اتفاقا من یواشکی کمی هم روغن حیوانی بهش زدم البته فقط بقدر چشمم دید و دلم خواست
ببین خانوم امینی تازه در قسمتهایی اش هم هنرپیشه های خانم هم هستند باید جالب باشه...

مامان سارا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ق.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

خانم همره ات 10 از 10 بابت شام امشب

چه جالب نمیدونستم شام ایرانی رو

ممنون عزیزم آخه تو که نخورده 10 دادی سارا جون...

آره جالبه عزیزم خودم قصد دارم ببینم قسمتهای دیگه شو

فرفری جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://reminders.blogsky.com

سلام سلام
آره منم دیدم اینو... از وقتی دیدمش کلی از سروش صحت خوشم اومده خیلی باحال بود !
توی این چند وقته که حسابی همه چیز ضد حال بود، با دیدنش کلی شاد شدم :)

چه خوب که دیدی؟ چرا ضد حال؟ نگو دختر الان که باید دوره خوبی باشه برات ... اما الهی که هر چی ضد حاله برگرده به سمت حال خوب...

رها- مشقِ سکوت جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://mashghesokoot.blogfa.com/

نمیدونم جریان شام ایرانی رو، باید جالب باشه، خصوصا رامبد جوان و حرف زدنهاش، همیشه پرمعنا و مفهومه

موافقم رها جان هم جدی بودنش و هم جدی نبودنش خوبه

پونه جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

اولا نوش جون
دوما فیلمه خوبه بخریمش؟

ممنون عزیزم
یه چیزی مثل بفرمایید شام تصور کن فقط شرکت کننده ها فرق میکنند ،معروفند میتونی یکی شو بگیری خوشت اومد ادامه بدی وگرنه ...نه

فرفری شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

راستی theme بلاگت خیلی خوشگله... یه جورایی آرامش بخشه :)

مرسی عزیزم خوشحالم دوستش داری

فرفری شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

آره الان خوبم! اون موقع حالم بد بود!!
مرسی گلی

خوب خوب خدا رو شکر این خبر خوبیه عزیزم

همستر آنارشیست شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.anarshist-hamster.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

ینی مدیونی رها بانو فک کنی فراموشت کرده بودما

بعد از امتحان ها برگشتم شهرمون و مدتی دور از فضای سایبری بودم

پوسترش رو دیدم راستش من هم از کار های بیرنگ و رسام خوشم میاد یه برنامه میداد کانال 4 یدم رفت اسمش که یه بار با نجف دریابندری مصاحبه کرده بود

به اسم کارگردان توجه نکردم الان اما با تعریف هات ترغیب شدم که ببینمش اول فکر کردم یه کپی برداری سادس اما گویا بیش از این هاست


رامبد و اشکان خطیبی محشرند هنوز هم برنامه 20 دقیقه ایشون از کانال دو که شب دها چند سال پیش میداد یادمه

راستی روی هردو وبم متظرتون هستم ها

سلااام به همستر عزیزمون
نه بابا میدونستم کار داری اتفاقا دیروز اومدم یه سر بهت زدم دیدم خبری نیست گفتم این پسر درگیر امتحان و بعد ا امتحاناتشه
موفق باشی به هر حال

کارهاشون قشنگه خوب... اره حتما ببین
حالا اتفاقا من اون برنامه رو نمیدیدم اما حتی فیلمهایی رو که رامبد جوان کارگردانی میکنه حتی اگه فیلم ضعیفی هم باشه من میبینم ...

حتما ...

ترنجی یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://toranj90.blogsky.com/

رها جونم سلام خوبی عزیزم ؟
نوش جونت شام
من دارم فکر میکنم عجب معجونیه رامبد جوان و اشکان خطیبی سروش و پاکدل
چه شود خود رامبد جوان برای همه فیلم کافیه که بدونی دی وی دی که میخری ارزششو داره مگه نه؟

به روی ماهت مامان بعد از این عزیز خودم
ممنون عزیزم
حالا تصور کن تو قسمت آماده سازی شام اشکان خطیبی رامبد هم به قول خودش به هزار و یک دلیل حضور داره...
جالبیش اینجاست که گهگداری هم خود بیژن بیرنگ پشت دوربین میاد بیرون ...

پونه مامان روژین یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

من بخوام خصوصی بذارم باید چی کنم

شما باید به آن قسمت بالای صفحه عنایت بنمایید و موس خود را کمی بالاتر از گزینه تماس با من قرار داده و کلیک بنمایید پونه بانو و آنگاه میتوانید پیام خود را گذارده و بنده را مشعوف نمایید
خوب گفتم؟

مژگان امینی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

من حرفت را گوش کردم و با بچه ها فیلم را نگاه کردیم.جالب بود ممنون

ممنون از شما بخاطر توجهت

امیلی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://myimagination.mihanblog.com

منم از طرفدارهای رامبد جوانم و همینطور بیژن بیرنگ و مسعود رسام
پس باید حتما ببینمش! ممنون از معرفیت رها خانوم

پس معطل چی هستی؟
قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد