دنیای زن و شوهر ها


دنیای زن و شوهرها بواقع دنیای عجیب و غریبی است و سخت میشه در مورد روابط بینشون قضاوت منصفانه ای کرد. 

وقتی میگفتن تا تو موقعیتش قرار نگرفتی نمیتونی درک کنی متوجه نمیشدم و میگفتم یعنی که چی؟ اما حالا که خودم تو این وادی هستم متوجه میشم که وقتی میگفتم اگه من جای فلانی بودم چه میکردم و چنان میکردم باید کمی  بیشتر تامل میکردم...
همسران خاطراتی با هم دارند که فقط مختص خودشونه.


پیاده روی های طولانی و معروف مثلا از تجریش تا پارک وی یا بالعکس، یا از میدون بهارستان تا سه راه جمهوری و... بدون خستگی و ضمن اون صحبتاشون با هم و یا سکوت و تماشای مغازه ها و آدم ها. مباحثه ها و تبادل نظرهای گاه بگاه. نقشه کشیدن با حظ برای آینده و یواشکی رویا رو قاطی واقعیت کردن. نقد بله نقد فیلم های خانوادگی و طرفداری خانوم و همذات پنداریش با زن قصه و حمایت مرد از مرد داستان... خیلی هست خیلی. اینقدر هست که وقتی یهو از همه چی خسته میشی و دلت از همه دنیا میگیره و دلت یه گوشه عزلت میخواد و حس میکنی دیگه نمیتونی ادامه بدی با یه مجادله کوچیک و دیدن لبخند یا گرفتن دستاش و یا هر چیز دیگه میتونی تنهاییات رو بازم باهاش قسمت کنی و همراهش باشی و بهش تکیه کنی. زمانی میرسه که تو تمام تصمیم ها و رویاهات هست. یه وقت به خودت میای و میبینی که خواسته اون خواسته قلبی خودته. اون وقته که علی رغم تمام اون تفاوت ها و همه مسائل فقط دلت اون رو میخواد و چشمت فقط میخواد که صبح به صبح به روی او باز بشه و دلت میخواد تمام محبتت رو در قالب یه لبخند عاشقانه تحویلش بدی. اینه دنیای زن و شوهر هایی که همدیگه رو باور میکنند و با هم بودن رو به صرف مصلحت یا حرف مردم و بچه نمیخوان و با هم بودن رو برای با هم بودنه که میخوان.

نظرات 14 + ارسال نظر
فرگل سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

خیلی قشنگ این دنیای متفاوت رو توصیف کردی لذت بردم
عکس قشنگی بود از اینجور عکسها خوشم میاد

ممنون فرگل عزیزم
خیلی لطف داری به من شما

شازده کوچولو سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

رها جوونم آره واقعا تو دنیای مجردی آدم تو حال و هوای دیگه ای سیر می کنه و لی عشقهای بعد از ازدواج لذت شیرین با هم بودن بی واهمه با هم قدم زدن همشون به حدی دلپذیره که نمی شه با دوران مجردی مقایسه اس کرد

آره میثا جونم خیلی متفاوته
این با هم بودنه و بخاطر هم بودن ها خیلی حس خوبی میده که با وجود تمام مسائل شیرینی خاصی به زندگی میبخشه
ممنون میثا جان

مامان سارا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ق.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

واقعا اون لحظات زیبا رو که خیلی خوشگل توصیف کردی تقریبا همه تجربه اش کردن و واقعا ازدواج به خاطر با هم بودن و برای هم بودنه که خوشاینده وو معنی میده

ممنون سارا جونم لطف داری به من
لحظات زیبای با هم بودن...

تیراژه سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

چه حس خوبی داد بهم این پستت رها
عکس..متن صمیمی و ملموس
یه جورایی امیدوارم کردی..
مثل پست های بابک..اونایی که واسه مهربان مینویسه..یا پست میثا واسه عادل خان....
مرسی عزیزم
خدا همه ی شما عزیزان رو برای هم و در کنار هم حفظ کنه

مرسی تیراژه جانم خوشحالم که تونستم این حس خوبو منتقل کنم
ممنون
ممنون از آرزوی خوبت عزیزم
الهی که همه زن و شوهرهای خوب کنار هم با خوشی زندگی کنند

سلام سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ق.ظ

خصوصی دارید بانو

ممنون از توجهت اتفاقا این خصوصیت منو یاد تذکر خوبی انداخت که خیلی وقت پیش کیامهر برام گذاشت در مورد پست "کنعان"
ممنون از لطف شما عزیزان خیلی ممنون که اینقدر با توجه پستهام رو میخونید
اصلاح شد عزیزم

دل آرام سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com/

من تجربه اش نکردم اما وقتی میگی یعنی اینجوریه
و من خداروشکر میکنم که همچین حس قشنگی داری

الهی که بهترین حس ها رو تو زندگیت تجربه کنی دلارام عزیزم
ممنون عزیز دلم

کیانا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

چقد لطیف نوشتی رهابانوی من
چقد خوب میشد اگه همه ی متاهلین همین حسو داشتن ،همینقدر عاشق هم بوودن اما حیف ...

مرسی کیانا جون خودم
من هم امیدوارم که همه همین حس رو داشته باشند عزیز دلم
ممنون از لطفت به ما عزیزم

آذرنوش سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ http://azar-noosh.blogfa.com

این حس ها متاسفانه انگشت شمار شدن... ونتاسفانه ما مجردین به اکثریت ها بیشتر توجه میکنیم...عشقتون پایدار عزیزم ایشالا این حس ها بشن اکثریت

انگشت شمارند اما باید دیدشون و غنیمت شمردشون
ممنون آذرنوش جان
منم امیدوارم ...

رعنا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://rahna.blogsky.com

چقدر قشنگ توصیف کردید ..
تو این دورانی که این عشقا کم یاب شدن غنیمته این صمیمیت شما..
عشقتون هرروز و هرروز بیشتر و شیرین تر ..

ممنون عزیزم
میشه عشقو پرورش داد و بزرگش کرد

ممنون رعنا جووووونم

دختری از یک شهر دور چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

اینجوری نمیشه من باید یه شوهر واسه خودم پیدا کنم!!!
روزهاتون قشنگ!!!

موافقم خوبه که وسوسه شدی
ممنونم خوشگلم

فسیل جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

چه لذتی داشت این پستت حظ کردم
انشاالله همیشه همینطوری باشین

ممنون دوست عزیز
متشکرم
لطف دارید

دخترشرقی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

واای چقدر قشنگ نوشتی. لذت بردم از متن زیبات.
الهی که همه متاهل ها همیشه همدیگه رو درک کنن و در کنار هم و برای هم زندگی کنن. واسه همدیگه نفس بکشن و عاشق باشن.
خیلی خوشحالم برا این حس های قشنگت.
همیشه و همیشه پر از این حس ها و حس های قشنگتر باشی.

ممنونم عزیزم
من هم امیدوارم و باز هم ممنون از این همه حس خوبت

فریبا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.moshaver45.blogfa.com

سلام رهاجان خوبی
توصیف زیبایی از همراهان زندگی داشتی امیدوارم همه
همسران تا آخر صمیمی و عاشق باشند

ممنون فریبای عزیز

رها- مشقِ سکوت یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://mashghesokoot.blogfa.com/

میدونی بانو، دنیای زن و شوهرها قوانین خودشون رو داره، فقط و فقط مختص خودشون، گاهی بعضی زوجها رو میبینم و از رابطه بینشون رفتارشون یا هرکدوم از کارهاشون خوشم میاد ولی همیشه در نظر میگیرم این رفتارها توی اون زندگی، فقط و فقط بین اون دونفره که قشنگه و معنا داره

کاملا درست میگی، تا وقتی وارد زندگی مشترک نشدیم، خیلی راحت راجع بهشون قضاوت میکنیم، اما وقتی ازدواج میکنیم، میبینم خیلی چیزها هست که نمیدونستیم ...

ممنون رهای عزیزم
دنیای خاص و زیباییه البته امیدوارم زیبایی هاش رو با خودخواهی ها و حاشیه ها و دخالت ها خراب نکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد