یکی از ما دو نفر


                                   

آخرین کار تهمینه میلانی رو هم دیدیم. یکی از ما دو نفر. فیلم رو که خیلی دوست داشتم. کاری کمی متفاوت تر از کارهای دیگه تهمینه میلانی بود. فیلم های کارگردان های بزرگی مثل تهمینه میلانی رو باید دید. حتما تو سینما هم دید. همیشه آخر توصیه میکردم الان از اول تا آخر توصیه میکنم. اون هم اگه عرق ملی دارید و به فکر سینماگرهای خوبتون هستید و نمیخواید که به قهقرا بره. البته من فیلم که نمایش خانگیش هم در بیاد خواهم گرفت. درسته که برخی با باند بازی و تبلیغات و نامردی فیلم خودشون رو پر فروش اعلام کردند اما کسانی که باید بدونند میدونند که فیلم پر محتوا چه فیلمیه و فیلم چیپ و سطحی و کمدی درجه چهار کدومه. فیلمی که با لودگی و چند تا جک سطحی رو میاد و جلو میره. تازه شایع میکنند که فیلم تو قیف بوده. توی قیف که هست اما توقیف نمیتونست باشه. صد البته کسانی که همیشه فریبشون رو خوردند باز هم فریبشون رو خواهند خورد. خوب آخه اون نورون ها رو باید اکبند نگه دارند. خدایی نکرده غیر از اونی که میشنوند رو اگه دربست قبول نکنند کله پا میشن میرن ته ته جهنم خوب.

بگذریم و به فیلم بپردازیم. ارزش نداره.


                         

اول که خود من به شخصه از بازی السا فیروز آذر خیلی خوشم اومد. شخصیت اول فیلم. گرچه بازی مثل همیشه خوب بهرام رادان رو اصلا نمیشه نادیده گرفت. رادان از بازیگرای جوان خیلی خوب سینمای ماست که در قالب هر نقشی خیلی خوب در میاد. 

                         

کارگردانی تهمینه میلانی رو هم که خوب مثل همیشه عالی. مثل همیشه نکته بین و دقیق. فیلمبرداری فیلم هم با آقای زرین دسته. گریمور هم آقای جلال معیریان. به تهیه کنندگی همیشگی آقای نیک بین.


                   

فیلم یه فلش بک طولانیه که بیشتر فیلم داستانی رومانتیکی رو دنبال میکنه که بین دو آرشیتکت میگذره. اما متفاوت تر از یه فیلم صرف رومانتیک. سارا و بابک(فیروز آذر و رادان) از نظر فکری و طرز زندگی بسیار با هم متفاوتند.طبق معمول فیلم های دیگه ایشون فیلم اما پر از نکات ریز و دقیق هست. فیلمی کاملا اجتماعی است که خیلی از معضلات جامعه رو به چالش میکشه. ناگفته نمونه که دانیال عبادی هم بازی خوبی رو ارائه کرد. اصلا نمیدونم چرا همیشه هر کسی به اکیپ تهمینه میلانی اضافه میشه کارش از بهترین کارها میشه. نمونه اش بازی خوب شهاب حسینی در فیلم سوپر استاره.

                 

یه چیز دیگری  رو که من خیلی دوست داشتم تو این فیلم رابطه قشنگی بود که بین پدر و دختر حاکم بود. 



               

نظرات 12 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

سلام
سال نو بر شما مبارک
خواستی بگو تبادل لینک کنیم البته من بیشتر سوالات را جواب میدم و مطلب نمیذارم .
آیا باید به عشق خود برسیم؟
برای پاسخ به این سوال اول باید بگوییم که نمی شود که انسان عاشق کسی باشد ولی به همه انسانها و جهان عشق نورزد این معنایی است که باید قلبا دریافت چرا که بسط و گسترش عشق منوط به آن است.
اما وقتی که صحبت از ازدواج است میگوییم که دو نفر که با شناخت کافی که از هم کسب کرده اند و عمیقا بخصوص از نگاهها که خیلی معنادار هستند پی برده اند که نیمه هم هستند با در نظر گرفتن عوامل دیگری که در ازدواج دخیل هستند میگوییم که بهتر است که به هم برسند چرا که باعث رشد و فعال شده نیرو های هم میشوند و برکات زیادی دارد.
ولی گاه این امکان راهم نمیشود و دو نفر امکان یک زندگی را با هم ندارند در این مورد نگاههای مختلفی وجود دارد یکی ممکن است کلا ناامید شود و یکی هم ممکن است نگاهش را عمیقتر کند یا اصلا دوست اشته باشد که کسی بیشتر نقش واسطه گری میان او خدایش را ایفا کند شاید چون می بیند با ازدواج درگیر ظواهر دنیا میشوند و ظرافت ها و زیباییها حفظ نمی شوند

ممنون
جالب بود

top700 پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.top700.com

14.4444443258711.98689595857گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top700.com

لژیونلا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام
ممنون از راهنماییتون. حتما میبینمش.

سلام به شما
خواهش میکنم فقط اطلاع رسانی کردم عزیزم
خوبه خوشحال میشم

ترنج شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://toranj62.persianblog.ir/

سلام پس بقیه اش کو
ی بار گفتم اینم دومیش بیشتر ازینکه فک کنم فیلمه جالب باشه اونقدر تو جالب تعریف میکنی که من چشم بسته دلم میخوادببینم یا نه دلم میخواد نبینم اینجارا بخونم و هی تصورش کنم بوس بوس

ترنجی؟ بازم بگم که باید زحمت بکشید چسان فیسان کنید به شوشو جان بفرمایید که یک بلیط تهیه کنند و با هم تشریف ببرید سینما تا خود فیلم رو ببینید.
این که نظر لطفته عزیزم. اما دونستن موضوع فیلم آدم رو از ندیدن فیلم منع نمیکنه. من هم بوس بوس

دختری از یک شهر دور شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

سلام...
رها جون این فیلم الان داره اکران میشه؟؟؟
من توو سینماهای تبریز ندیدمش!!
زیاد راهمون اونورا نمیفته شهنازه سینماها حتما میدونی اما تازه که رفتیم سینما داشتم همشونو نگا میکردم ندیدمش.
فکر نکنم بتونم برم سینما متاسفانه بابا سرش خیلی شلوغه...
من همیشه فیلمهای تهمینه میلانی رو دوست داشتم شکی هم ندارم که اینم خیلی قشنگه!!!

بله عزیزم از عید رو اکرانه.
میاد عزیزم . آره میدونم کم هم شهناز سینما نرفتم. گاهی هم با کارت دانشجویی نصف قیمت میرفتیم
ای بابا! ای بابا! دختر ما رو اذیت نکن. گفتم دنیز جان به بابا. حله.
آره عزیزم مثل بقیه فیلمهای دیگه اش دیدنیه.

کورش تمدن شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
فیلمهای تهمینه میلانی جالبه
یعنی حرف داره واسه گفتن
حتما این رو هم میبینم
ممنون از معرفیتون

سلام به شما
بله خیلی کورش خان پر نکته است فیلمهاش یعنی گذشته از خط سیر موضوعی که مطرح میکنه حواشی زیادی هم داره
ببینید حتما
خواهش میکنم قابلی نداشت

الهه شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

سلام رهای عزیزم...
با توضیحاتت مشتاق شدم که برم و این فیلم رو ببینم...با همه ی درگیریهام جدایی نادر از سیمین رو رفتم و دیدم و واقعا عالی بود....اینم میرم میبینم ایشالا....دیگه وقتی شما بگی یه فیلمی خوبه باید رفت و تماشا کرد

سلام دخترکم
چه خوب آره الهه عزیزم حتما برو ببین . انترکت خوبیه بین کارای تزت یه روحیه ای تازه کنی
بله اون که فوق العاده است الهه جون
فدای تو بشم ممنونم

دختر شرقی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام
مرسی بخاطر ای اطلاع رسانیتون.
منم فیلمهای تهمینه میلانی رو دوست دارم.
حتما میبینم.
هر سطر از مطلبتو میخوندم خدا خدا میکردم که فیلم رو نگید.که برم و خودم ببینم.
چون اگه فیلمی رو بشنوم اشتیاقم واسه دیدنش کمتر میشه.
بازم مرسی

خواهش میکنم
خوب فیلمساز خیلی خوبیه خانم میلانی عزیزم
حتما ببین
نه عزیزم نمیگم کامل فیلمو مگه یه شاهکار قدیمی و خاص باشه.
البته بازم میگم اگه اول تا آخر فیلم رو هم بشنوی باز اینقدر روند جالبی داره که ببینی باز هم کمه.
باز شما هم مرسی

ترنج یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://toranj62.persianblog.ir/

حالا ما بدون چسان فیسان بیایم اینجا فیلم بخونیم اشکالی داره هان هان
فک کن من ی عالمه بلیط مجانی داشتم اصلا نرفتم سینما همه را دادم برادر شوشویی آخه هیچ کدوممون وقتمون تنظیم نیست که با هم بریم بیشتر من توی خونه فیلم میبینم بعد مثلا شوشویی چند وقت بعدش اون فیلمو میبینه یا براش تعریف میکنم خواهررررررررررررررررررررررررررر

آره که اشکال داره شوشوی طفلک این همه پول کلاس حرکات موزون و غیره میده که تو ژولیده پولیده بشینی یه لیوان گنده کافی کنار دستت سرت تو کامپیوتر و فیلمی که این همه براش زحمت کشیده شده رو مفت و مجانی بخونی. حالا شوشو و حرکات موزون این وسط چه ربطی به ماجرا دارند ...نمیدونم خودم هم

اوخی ما هم خیلی با هم فیلم نمیبینیم مگه تو سینما. آخه فیلمایی رو که من دوست دارم ببینم همسر خوابش میگیره. اون روند تند فیلم ها رو با چاشنی کمیک بیشتر میپسنده

رها یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.eykashke.persianblog.ir

رهاییی خودم سلام و مرسی از فیلم قشنگت و یه دنیا بوسسسسسسسسسس

عشقمی تو رها جون
خواهش میکنم
منم بوس ها

یک محمـــــــــد هستم یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ http://yekmohammad.persianblog.ir/

افرین . با احساس نوشتیش
میتونم ای دیتون رو داشته باشم؟ وبتون جالب بود خوشحال میشم تبادل لینک کنیم. من شما رو لینک میکنم . شمام منو لینک کنید. سر فرصت با هم صحبت میکنیم

متشکرم

مژگان امینی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

من دوست دارم این فیلم را ببینم ولی فکر نکنم بچه ها مثل من باشند.

همه میتونند باهاش ارتباط بگیرند خانم امینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد