آروم ...دل به تو میسپارم

دیدید گاهی دلتون یهو یه آهنگ خاصی رو میخواد و اون لحظه پیداش نمیکنید و تمام تلاشتون رو انجام میدید تا بالاخره پیدا میشه و ....آخییییش! حال امروز من تو مسیر رسیدن به محل کارم بود. دلم آهنگ شومینه ی هلن رو میخواست و نمیدونستم شماره اش تو آهنگ هایی که گوش میدم چند بود و فقط محدوده اش رو میدونستم. با دو، سه تا بالا پایین کردن وقتی شروع آهنگ رو شنیدم بی اختیار لبخند کوچکی صورتم رو پوشوند. با لذت گوشش کردم و آسمون قشنگ و کوه های پوشیده از برف رو نگاه کردم. « حس میکنم دیگه خوشبخت خوشبختم...» 

بعدش به این فکر کردم ما برای رسیدن به خواسته هامون اینقدر جدی تلاش نمیکنیم اگه تحقق پیدا نکنند. شک ندارم. یه رویا، یه خواسته ....تلاش و همیت ... و  رسیدن. البته نه به راحتی پیدا کردن آهنگ شومینه! 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ق.ظ http://sahar.info.tm

وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
6516

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد