حس گمنام

گاهی شده  از بی رحمی و بد طینتی آدم ها حالتون به معنی واقعی کلمه بد بشه؟  طوریکه تمام بدنتون بی حس بشه و حال ضعف بهتون دست بده؟

میدونید اتفاق بدی نمی افته اما یه جوری هستید؛ حس غریبی دارید. شده آیا؟ شده نتونید برای حستون اسم بگذارید؟ اوه... بس کنم دیگر....! درحال حاضر من اینگونه هستم. یه حس گنگ دارم. یه جوری هستم، یه جوووری!  نه ترس، نه غم نه دلشوره، نه بی قیدی و نه در قیدی است. نه خوبه و نه بد. مبهم و بی نام!  گم و بی نشون. بروم.... بروم کنار حس گمنام خودم و کمی آرومش کنم... . بگذارم همینطور بی نام باشه مگه هر چیزی اسم میخواهد؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
ترنج چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام رها جونم خوبی دیانا جون خوبه؟
ممنون واسه تبریک تولدت خوشحالم کردیبوس بوس
دوست دارم منم بنویسم .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد