یخ زن لیزری!

گفتید مثبت اندیش باش؛ گفتیم چشم. سعی کردیم واژه های منفی هم از قاموسمون پاک کنیم. " بدم میاد و متنفرم" رو هم تعدیل کردیم و کلی مثبت نگری کردیم. 

گفتید زود قضاوت نکن؛ خودمون رو اصلاح کردیم و سعی کردیم اینگونه باشیم. خودمون رو سعی کردیم بگذاریم جای دیگران و گفتیم خوب، شاید من هم اگه در شرایط او بودم همینگونه رفتار میکردم و ... .

گفتید کینه توزی نکن و مهربون اش؛ مهربون شدیم!

گفتید دیگران رو مسخره نکن. نه تنها خودمون این کار رو نکردیم بلکه سعی کردیم بقیه رو هم از این کار بازداریم. 

همه اینها رو بتدریج سعی کردیم تو زندگیمون پیاده کنیم تا هم خودمون راحت تر باشیم و هم بتونیم محیط مثبت رو راحتی رو اطرافمون ایجاد کنیم. اما سر جدتون دیگه گاهی بگذارید از بعضیها لجمون بگیره و بخواهیم یه کم شیطنت کنیم. نگید که دلتون نمیخواد گاهی بعضی آدم ها رو که رسما روی روانتون راه میرن و  پریشونتون میکنند، یه بلای کوچولو سرشون بیارید. مثلا گاهی یه یخ زن لیزری لازم است که اینجور مواقع از گریبان بیرون بیاورید و بگیرید سمت طرف و کله اش رو منجمد کنید. ووووووووووو! فففففففففففففففففف! و بعدش هم بی ذره ای پشیمونی بگید آخیـــــــــــــــــــــــــش! 

نخیر اصلاح بشو نیست این بشر!


نظرات 4 + ارسال نظر
هلیا سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

کاش به جای یخ زن لیزری یه اصلاح کن لیزری بود ....
که میشد بگیری سمت آدما و شلیک کنی و اون صفت بدی که اعصاب مارو خرد میکنه دود بشه و بره هوا .........
بعد کیف کنیم از همصحبتی با یه آدم مشتی .

هلیا جون یکم شیطنت دلم میخواست عزیزم. اما حق با شماست. چشم. من سعی میکنم دستگاهم رو طوری اختراع کنم که وقتی یخشون آب شد دیگه حسابی اصلاح شده باشند. حرف تو سرشون نمیره بعضیها. باور کن ...
ممنون از پیشنهادت

برای تو چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

خیلی جالب گفتی ها واقعا گاهی ادمها لج در ار هستن و هر چه سعی می کنی مثبت باشی نمیشه

آره عزیزم من خیلی خودم رو کنترل کردم اما گاهی نمیشه.

mahtab چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

حالت رو میفهمم و بدون ذره ای تلاش برای آروم کردن و دلداری دادنت می گم:
حق داری عزیزم...اون خنک شدن دلت نوش جان

عاشقتم .... رفیق خودمی. منم قول میدم گاهی یخ زن لیزری ام رو بهت قرض بدم اگه بخوای البته ...

نگین جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ب.ظ

حسی که من نسبت به هم اتاقیم دارم

کیو! کله شو منجمد کن نگین(آیکون بدجنسم و بدجنسم!)
ما هم تو خوابگاه داشتیم از این هم اتاقی ها. روی فن کوئل برامون شعار مذهبی مینوشت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد