یه جای خالی بزرگ...

هر اتفاقی که بیفته ته وجودم دوستش دارم و میخوام که باشه. نبودنش رو هیچوقت دوست نداشته و ندارم. هرچقدر هم که خودش نخواد که باشه و هر چه که بگه و ... دلم میگیره به یادش که می افتم. هرچقدر هم که بینمون فاصله بیفته اما انگار یه چیزی ته وجودم فقدانش رو حس میکنه  و میخوادش. خواستنم چه به خاطر قرابت فامیلی و کشش خونی، یه حس درونی هست که صداش میکنه؛ میطلبدش و وقتی به یادش می افته دلش میگیره. به یاد روزها و شبهای تنهاییش و ... . 

خیلی چیزها گذشته و برنمیگرده. میدونید انفجارها و سونامی ها خیلی چیزها رو از بین میبرند که نمیشه برشون گردوند. 

برخی آدم ها هستند اما جای خالیشون همیشه حس میشه. اون جای خالی شاید مهر و محبتشونه. شاید اونجور که باید باشند و نیستندشونه. شایدم ما توقعمون زیاده! نه... آخری نه! از همیشه این خلا تو وجودم بوده و حس دلتنگی هایی رو به طرق مختلف به وجودم القا میکنه. 

شاید کمی بهتر باشه که تو هر سنی و هر جا که هستیم تعصبات فکریمون رو کنار بزنیم و بتونیم هر کسی رو هر جوری که هست و سر جای خودش ببینیم و بپذیریم. اشتباهاتمون رو قبول کنیم. بخواهیم که در هر جایی که هستیم مسئولیت پذیر باشیم و با انصاف. 

نه دیگه کار از نقد گذشته. نقد نمیکردم. فقط شاید یه یاداوری بود اصلا به خودم. هوم؟ به خودم. یه تلنگر به خودم. همین!
نظرات 5 + ارسال نظر
مژگان امینی چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ب.ظ http://mozhganamini. persianblog.ir

سلام رها جان
من تو را خیلی رها و خیلی بزرگ می شناسم اصلا فکر نمی کنم کسی جای خالی در دلت ایجاد کند

محبت دارید. اینطورام نیست خانم امینی عزیزم
منظور من یه حس گمشده و خلا هست...

نگین جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.smile-world.blogsky.com

دقیقاااا حس میکنم چی میگی

کاملا درسته . آدم گاهی جای خالی بقیه رو حس میکنه وقتی جوری که قبلا بودن دیگه نیستن ! آدم جای قبلی محبت قبلی که دیگه ندارن رو حس میکنه !

گاهی هم ناچارت میکنند که برخلاف میلت به معنی واقعی کلمه جاشون رو تو زندگیت خالی کنی ....

mahtab دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

هرچی باشه جای خالی همیشه خالی میمونه
چه.مربوط به.کسی باشه که دوست داشته باشی پرش کنه زودتر چه کسی که خودت ترجیح دادی خالی بذاری جاش رو
خالی خالیه...پر نمیشه جزباخودش
درکتون میکنم

مهتاب این خلا ه سخته و باید یه روحیه خوب برای تحمل ادامه اه داشته باشی
ممنون مهتاب خوبم

ترنج چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ق.ظ

برای من جای خالی هیچ وقت پر نمیشه گاهی فراموش میشه اما بعد مثل ی بغض قلمبده ظاهر میشه

پر نمیشه ترنجی پر نمیشه
چاره ای هم نداریم جز همین بغضه...

فروردین پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ب.ظ http://ashteroh.mihanblog.com/

عالی بود
خیلی این حرف‌تون رو قبول دارم: "تونیم هر کسی رو هر جوری که هست و سر جای خودش ببینیم و بپذیریم".
خیلی‌هامون وقتی با کسی روبه‌رو می‌شیم که قصد ِتغییرمون رو داره و ما رو همین طور که هستیم قبول نمی‌کنه، در برابرش گارد می‌گیریم و ازش فاصله می‌گیریم.
چه خوبه که در برابر ِدیگران هم، خودمون دیگران رو همین طور که هستن بپذیریم.

شلد و موفق باشین

نکته مهم توی رابطه ها همینه که ما میخواهیم همه رو تو قالب خودمون دربیاریم این نمیشه. توقع زیادی هم خوب نیست این هم سم رابطه است.

متشکرم و شما هم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد