دو ساله شدنت مبارک عزیز دل مامان



وقتی یک عزیز با سخاوت تمام هر چه داره بهت هدیه میکنه در مقابلش چکار باید کرد؟ 

دختر زیبای من! تو هر چه شادی تو وجودت داری رو به ما هدیه میکنی و دنیای کودکانه بی نظیرت رو با ما شریک شدی. از وقتی تو اومدی، همه دنیای ما شدی و یه نگاه تازه به ما بخشیدی. به مامانت یه جسارت تازه دادی. جسارتی که مدتها سعی در داشتنش داشت. از وقتی که تو وجود قشنگت رو اعلام کردی، همه دوستت داشته و کماکان دارند. هر جا هم که پا میذاری، دلهایی رو مال خودت میکنی. 

دختر خوبم! وقتی بهت نگاه میکنم، به خودم میبالم و به وجودت و داشتنت افتخار میکنم.خیلی خوشحالم عزیزم که مامانت هستم. قربون تمام مهربونیها و شیرین زبونی ها و همه کارهای منحصر بفرد قشنگت. 

حس میکنم تو هم اینجا راضی هستی و کنار ما خوشحالی و تمام سعیمون بر اینه که این روح زیبا و دنیای بی نظیرت، همینطور عالی باقی بمونند. 

تو این روز قشنگ که همیشه و همیشه روز خاص توست، بهترین هدیه رو به ما دادی و اون این بود که خیالمون رو از بابت سلامتیت راحت کردی و نگرانی هامون رو هموار کردی عزیز دلم. میبینی باز هم تویی که تو روز قشنگ تولدت به ما هدیه دادی؟ یه همچین دختر بخشنده ای هستی تو!

دخترم مامان و بابا برات همیشه بهترین زندگی و بهترین روزها رو آرزو میکنند و حاضرند هر کاری کنند که به زندگی دلخواهت دست پیدا کنی. الهی که همیشه لبهای زیبات بخنده عزیزم. الهی که همیشه سلامت و خوشحال باشی. 

تولدت مبارک نازنین دختر بی نظیرم! مامان همیشه عاااااشقته عزیزم!


I know that god has blessed my life

because I have Diana for daughter



نظرات 9 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

عزیز دلم... ای جانم مباررررررکه
ایشالا تمام روزهای پیش روی نازنین دختر ما روشن باشه و سرشار از شادی

ممنون از تمام محبتهات خاله دلی خوبم

ایشالا...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ق.ظ

..دوسالگی دختر خوشگل و نازت... عسل شیرین و دوست داشتنیت مباااااارک رهاجان..
سلامتی وشادی و نور و سرور همراه همیشگی نازنین دلت باشه الهی...
تو یه مادر نمونه ای عزیزم....

بسیار ممنون و سپاسگزارم
بسیار لطف دارید و امیدواری میدید به من مریم عزیزم
خوشحالم که در کنار شما هستم

مریم نگار سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ق.ظ

ببخشید..بالانوشت مال من بود

عزیزمید شما

رضوان سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ

مبارکه

ممنون عزیز

تیراژه سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

انشا الله تولد بیست سالگی اش و صد و بیست سالگی اش
چه تولد نوشت مادرانه ی خوبی نوشتی رها جان
رها و آزاد میخواهی اش و شادی اش را شاکری..این بهترین نگاه سرشار از مهر مادریست.
امیدوارم در کنار خانواده ی گرامی اش همیشه سعادتمند و سلامت باشد.

انشالا تیراژه خوب و مهربانم
ممنون عزیزم تو همیشه به من و دخترمون بسیار لطف داشته و داری عزیز دلم
ممنون که اومدی نازنینم

mahtab سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:05 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

تولدت مبارک دیانای عزیز
بهترینها رو برایت خواست مامان عزیزت
من هم همه ی اونها رو برایت خواهانم

ممنون خاله مهتاب خوب و مهربان
الهی که شما هم در کنار هم همیشه شاد بمونید
لطف کردی اومدی عزیزم

هاله بانو سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ب.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزکم

قربون خاله خوشگل و مهربونم برم من
محبت داری هاله جان

عاطفه شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:34 ق.ظ

تولد عزیز دلت مبارک

ممنون عاطفه عزیز

نگین سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.smile-world.blogsky.com

تولدش مبارک
ایشالا همیشه شادُ سرحال باشه

ممنون نگین عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد