...

نمیشه که همه اش شکوه کرد و نق نق کرد و غر زد که: من وقت کم میارم و نمیرسم که. خوب یه وقتایی باید خودت زمان رو کش بیاری و از هر فرصتی استفاده کنی. اگه باز هم نشد و باز جا موندی وقت " بی خیال شدن" فرا میرسه و میتونی با وجود 100 درصد بهم ریختگی اتاق دخترکت لم بدی روی راحتی و شروع کنی به تایپ کردن و گوش فرا بدی به امر و نهی کردن های همسر جانت به بازیکن های تیم محبوبتون که نتیجه رو تا به اینجا واگذار کرده و تو باز هم تایپ میکنی و هرازچندگاهی دست از کار میکشی و یه نگاهی به صفحه تی وی میندازی و خاطرات جام های گذشته برات تداعی میشه و کمی دلت میگیره و ذهنت رو هل میدی به سمت اکنون و اینجا تا آرامش رو به خودت برگردونی. همسر همچنان مشغول غر زدن و انتقاد از فردوسی پوره که داره مغرضانه گزارش میکنه. باز هم ذهنت میخواد روون شه و بره که باز هم کنترلش رو به دست میگیری. اصلا چه اهمیتی داره که تو چقدر برای کی مهمی هوم؟ تکلیف آیسا چی میشه آخه؟ و یاد قیافه بینهایت معصومش می افتی و دلت میخواد پر بگیری بری و یه حرکتی بکنی و برگردی. بویی که از آشپزخونه میاد تو رو میبره به اونجا و سری به غذا میزنی و برمیگردی. بازی داره تموم میشه و همسر دست از به رخ کشیدن خسرو حیدری به بازیکن های تیم محبوبتون کشیده و تقریبا ساکت شده. حس میکنی که این جام تیمت زود حذف بشه و بازی رضایت بخشی ازش نمیبینید. بازی داره تموم میشه. چقدر دلت میخواست یه دل سیر دختری رو بغل کنی و ببوسی و بهش بگی تو برای ما مهمترین آدم روی زمینی. اون هم فارغ از تمام کشف هاش و کنجکاوی هاش چند دقیقه ای تو بغلت لم بده و تهش یه بوس تفی حالدار بهت بده. ایتالیا هم باختش! 

نظرات 6 + ارسال نظر
shirin جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ب.ظ http://dokhtari.blogsky.com

همه مشکل دارن فقط نوع و شدت فرق داره به این فکر کنه لروم باش.
واسه ارامش یه چی خوبه اونم اینه که از هیچکس انظار نداشته باشی

بله حق با شماست. اتفاقا انتظاری از کسی ندارم یا لااقل سعی میکنم نداشته باشم

نگین شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:10 ق.ظ http://smile-world.blogsky.com

من که اصن با این جام جهانی کنار نمیام!
خدا دخترتون رو حفظ کنه :)

من هم فقط نتایج رو دنبال میکنم اما دوست دارم شور و حالش رو ...
ممنون عزیزم

برای تو یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

واقعا چقدر خوبه که ادم بتونه زمان های برای خودش باشه و ارامش پیدا کنه اما خوب این کوچولوهای ناز نازی هم با کارهاشون می تونن به ادم انرژی بدن با خنده اشون با حرفهای شکسته شکستونش

حق با شماست عزیزم
عشقند این موجودات فرشته گون

نگین دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:15 ب.ظ http://smile-world.blogsky.com

آره شورُ حالش خوبه ولی چون همزمان با یه سریال که نگاه میکنم بعضی بازی ها پخش شد دوسش نداشتم

خوب هر 4 سال هستش و ارزشش رو داره به نظرم عزیزم

نگین دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:17 ب.ظ http://smile-world.blogsky.com

کاشکی قسمت معرفی فیلماتون موضوع بندی بود راحت پیدا میکردم همه رو

آره حق با شماست من تقریبا قبلا هر ماه یک پست فیلمی داشتم و الان نه هر وقت فرصت کنم میذارم . معمولا اسم پست های فیلمی من اسم فیلمها و انگلیسیه. این هم یه راهنمایی و ممنون از توجهت عزیزم

mahtab پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سبک جالبی داشت این پست
فقط نفهمیدم آیسا خانم کیه؟!

هر چی تو ذهنت میاد رو مینویسی و گاهی میتونه یه پست هذیانی داغون بشه مهتاب جون اما باحال!
ایسا دختر دوستمه. خیال دارم یه پست بنویسم در موردش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد