بدو رها...بدو!

شده که بخواهید برگردید به گذشته و یکی ازاتفاقی رو که افتاده رو اونطور که دوست دارید توی ذهنتون درست کنید و این بار به یک شکل دیگه اون رویداد، بازسازی شده و با به میلتون دوباره رخ بده؟
من که خیلی دوست دارم این کار رو انجام میدادم. مثلا برگردم به یک سال مشخص و یک حرف خاصی رو دیگه نمیزدم و یکجور دیگه رفتار میکردم و تا ته اون رخداد پیش میرفتم تا ... . نتیجه رو که تو ذهنم میارم لبخند به لبهام مینشینه. اما نمیشه که... نمیشه اما آرزو بر رها جان هم عیب نیست. نه؟
اینها رو وقتی داشتم فیلم"بدو لولا بدو" رو میدیدم به ذهنم اومد. با کمی تاخیر هم نوشتمش. شاید خیلی به این فیلم این صحبتهای من مربوط نباشه اما به هر حال من چیزی که به ذهنم رسید رو نوشتم و حالا کمی در مورد لولا حرف میزنیم. هوم؟


این فیلم محصول 1998 آلمان و ساخته تام تیکو هستش.
لولا فقط بیست دقیقه فرصت داره که دوست پسرش، مانی رو نجات بده. او 100 هزار مارک رو که قرار بود به رییس تبهکارش تحویل بده رو در مترو جا گذاشته و یک ولگرد کارتن خواب اون پول رو پیدا میکنه. با سه تا سناریوی مختلف، لولا این پول رو جور میکنه و به مانی میرسونه. هر کدوم از این مراحل که تموم میشه لولا با شیوه دیگری آغاز میکنه. لولا زیاد وقت نداره و فقط میدوه... بدو لولا! 

نظرات 5 + ارسال نظر
عاطفه یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ب.ظ

تعریف این فیلم رو زیاد شنیدم.
ایمدوارم بشه که ببینمش.
در ضمن سلام و حال شوما چطوره و اینا

بله عاطفه نازنینم منم امیدوارم ... میارزه به دیدنش...
ما خوبیم شوما چیطورید؟

برای تو سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام خانومی
واقعا جالب میشد البته 20 دقیقه نمیدونم کافی باشه یا نه
حالا انگار این زمان رو بهم دادن

خوب میتونی تصورش کنی ... چرا که نه...
سلام به شما...

مامان آوا یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:27 ب.ظ http://queenava.blogfa.com

آرزوی جالبیه ... البته اگه وقتی که به عقب برگشتیم تمام تجربیات الان رو بیاد بیاریم ...

بله این عالیه و بهترین راه رو انتخاب میکنیم ...

نگین سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ق.ظ http://smile-world.blogsky.com

فیلمِ زندگی شگفت آور امیلی که فرانسوی هست رو دیدید ؟ اون خیلیییییی خوبه . باعث میشه آدم کلا حس کنه زندگی با همه ی اشتباهات توش میتونه چه قدر جالب و خوب باشه

بله عزیزم و پستش هم موجوده http://gahemehrbani.blogsky.com/1390/05/24/post-91/

عالی بود یکی از بهترین فیلمهایی که دیدم
بهت پیشنهاد میکنم پستهای فیلمی منو بخون اگه اهل فیل هستی البته
ممنون از توجهت

نگین شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ق.ظ http://www.smile-world.blogsky.com

حتما میخونممم
خیلی عشقِ فیلم نیستم ولی اگه فیلم خوب پیدا کنم حتمااا نگاه میکنم
مثلا همین امیلی رُ سه بار نگاه کردم بس که دوسش داشتم :دی
مخصوصا در مورد آهنگای بینش گفته بودید . اتفاقا منم یه جا ازین فیلم نوشته بودم رو آهنگش خیلی تاکید کرده بودم :دی نوازندگی یان تیرسن محشره .

مرسی

خوبه من هم اگه فرصتی دست بده اولین کاری که میکنم دیدن فیلم هستش نگین عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد