پر از سکوت...

نگاهش میکنم آرام و در سکوت کامل. حس خوبی دارم. آرام خوابیده این نیم وجبی ای که تا چند دقیقه پیش مدام سر و صدا میکرد و سکوت خونه رو فراری میداد. آرام آرام... آرامش چیز خوبی است. گاهی پس از یک فرایند شلوغ و پر هیجان همچین میچسبد. نمیذاره آخه تو حالت عادی اینطور بهش خیره بشم و باهاش این ارتباط رو برقرار کنم. این ارتباط پر از سکوت رو.
سلامت باشی و همیشه از آرامش واقعی برخوردار باشی.
                                                                   


* وقتی وروجکی آرام شد یا در خواب ناز هست یا مشغول فراهم آوری یک خرابکاری اساسی که جیغ مامان جان را به دنبال دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مژگان امینی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

بچه ها توی خواب خیلی معصوم تر و دوست داشتنی تر هستند حتی وقتی بزرگ تر می شوند.

آروم و دوست داشتنی ...
من هم فکر میکنم گذشت زمان نمیتونه اون خاص بودن بچه ها رو برامون عادی کنه و همیشه همونطور عزیز و بهترینند

mahtab مامان علیرضا یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

موقع خواب مثل فرشته ها معصومند و موقع بیداری پر از انرژی زندگی
فرقی نمی کند... در هر دو حالت خواستنی ترین موجود دنیا هستند

عشقند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد