500!

روزها میگذرند و ما را به جلو میرانند. همچنان به پیش.
روزهایی هستند که برای ما آدم ها خاص هستند. مثل مناسبتهای گوناگونی چون تولد، سالگرد ازدواج، به دنیا آمدن فرزند و ... امروز هم یکی از اون مناسبتهای ویژه است. مناسبتی که شاید برای همه ویژه نباشه اما اگر کسی باشه که بسیار بسیار فراویژه باشه برای ما هر روز رو میتوانیم به بهانه اون عزیز برای خودمون خاص کنیم و جشن بگیریم و براش پست بنویسیم و دیگران رو در شادی مون سهیم کنیم.
امروز 500 روز از آمدن فرشته کوچولوی ما به این دنیا میگذره. بله 500 تا روز! خوشحالم عزیز دل مامان که شاد و سلامتی و در این دنیا داری به خوشی زندگی میکنی و خوش میگذرونی. امیدوارم این عدد با خوشی زیاد و زیادتر بشه و به تعداد بیشتر و بسیار بیشترش به آرزوهای رنگارنگت، هر چی که هستند برسی.


نظرات 10 + ارسال نظر
هاله بانو سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com

مبارک باشه
الهی که من قربونش برم ....

فدای تو هاله مهربونم محبت داری عزیز دلم

دل آرام سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

قربون قد و بالای این فرشته های کوچولو

خدا نکنه ممنون دل آرام جونم

پونه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

الهی فداش بشم جیگر 500روزه ی من

پونه عجیب امروز به فکرت بودم امان از وروجکی که نمیذاره پای دلم پیش برم
قربونت عزیزم

نینا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

هی جلو این عددش صفر اضافه بشه ایشاالله

ممنون نینای مهربونم

مریم نگار(مامانگار سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

روزها بسرعت میگذرند...و ایام ما به وقت بالیدن این نازنینان ساعت میخورند..
دخت شیرین عسلت..همیشه در سلامت و طراوت و شادابی انشاا..

بسیار بسیار ممنون عزیزم از محبتتون

مریم نگار(مامانگار سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

متاسفانه عکس برام باز نشد

بگذارید ببینم علتش چیه. عکس تزیینیه البته مریم عزیزم
.
.
عزیزم باز میشه شاید بخاطر فیلتر شکن باشه

مژگان امینی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

مبارک مبارک تولدش مبارک
همیشه سالم و سرحال باشید.

قربون شما برم من

مامان علیرضا mahtab سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

فدای نازدونه 500 روزتون بشم من
راستی خوبه که دخترتون زودتر از پسرمون به دنیا اومده تا من این مناسبت ها رو ازتون تقلید کنما

بله و فقط 4 روز دیگه علیرضای عزیزمون هم 500 روزه میشه . مبارکش باشه
قربونت عزیزم

افروز چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ق.ظ

رها انگار همین دیروز بود که دلم شور میزد برات که الان قراره بری بیمارستان و .. اما حالا 500 روز گذشته روزهایی که میدونم برای تو بعنوان یه مادر هیچوقت تکرار نمیشن عزیز دلم سالیان سال کنار هم شاد و سرزنده باشید

قربون اون دل مهربونت برم من عزیزم
بله افروز خوبم روزهای تکرار ناشدنی و زیبا و البته پر از فراز و نشیب

ممنون عزیزم ممنون

برای تو پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

الهی که روزها و سالهای زیادی رو به خوشی و شادی سپری کنه در کنار شما البته

ممنون عزیزم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد