مرا به حال خود بگذار و بگذر

شده تا حالا از کسی حالا به هر دایلی دلگیر باشد و نخواهید ببینید و حتی صداش رو بشنوید و فقط همین که بدونید خوبه و داره به خوبی زندگیش رو میگذرونه براتون کافی باشه؟ حالا باقیش... شده تا بحال که همون شخص بعد از شکستن قلب و ناراحت نمودن شما ول کن ماجرا نباشه و مدام زنگ بزنه و بخواد احوالتون رو بپرسه؟ حالا اگه شما هم آدمی باشید که رودربایستی دارید و نتونید باهاش بد برخورد کنید و حس های گوناگون بر شما حاکم بشه و نتونید احساسات واقعیتون رو بروز بدید و فقط به سرد برخورد کردن بسنده کنید، چه میکنید؟ جدا اگه براتون پیش نیومده فرض کنید تو همچین موقعیتی قرار گرفتید. خوب؟ 

* کاش میتونستم بهت بگم به من زنگ نزن. که چی؟ میخوای ثابت کنی آدم خوبه تویی و ما بدیم؟ باشه، قبول. دیگه بس کن عزیزم! لااقل الان بس کن. خوب؟

_ اصلا آدم کینه توزی نیستم. اما یه وقتایی به شخصیت آدم اهانت میشه. قضیه همون قطره آخر تو این پستم هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
مژگان امینی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
شاید با این کارش قصد عذر خواهی دارد.
اما رودربایستی خیلی بد است نمی شود یک بار اصل مطلب را به او بگویید ؟

به روی ماهت خانم
نه قصد این را دارد که بگوید من آدم خوبه هستم. ما تو این جور روابط دیگه متاسفانه خبره شدیم مژگان جون. قصد دارد بگوید که... مفصله گفتم که میام و شرح به تفصیل میدهم.
درد من همینه عزیز دلم. اصل مطلب رو میدونه. حرف تازه ای نیست. تازه عذرخواهی بابت پشیمونیه این عزیز دل ما پشیمون نیست از گفته اش ناراحته که چرا ما ناراحت شدیم.

برای تو شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

اخ امان از این رودرواسی برای منم پیش امده ناراحت باشم و نتونم بیان کنم

خیلیها عزیزم خیلی ها درگیرشند

مامان آوا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ http://queenava.blogfa.com

نگران نباش . گذشت زمان همه چیز رو حل میکنه ...

بله ما هم عادت میکنیم همونطور که همینطور هم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد