مادرانگی در اوج

خیلی دوست دارم وقتی دزدکی دخترم رو نگاه میکنم و حواسش بهم نیست و سخت مشغول انجام یک کاریه. خیلی حس خوبی داره. هی قربون صدقه اش میرم و هی قربون صدقه اش میرم...


خیلی خوشم اومد وقتی امروز برای اولین بار پک بسته لگوی دختری رو باز کردم و با ذوق در مقابل چشمان بی تفاوت و کوچولوش مدام قطعات رو به هم میچسبوندم و میدادم خرابش کنه. آخه دختر من استاد خراب کردن و بهم زدنه...بلــــــــه


خیلی دلم میخواد وقتی داره یه کلمه رو یاد میگیره و مدام با خودش تکرار میکنه و در حین تکرار مشغول کارای خودشه، شاهد این آموختن هاش باشم و بعدها که ازش سئوال میکنم بی عیب و نقص با زبون شیرینش عین همون رو تکرار کنه. 


لذت زیادی داره وقتی میبینم برخی چیزها رو خودش به هم تعمیم میده. متضادها و مترادف ها و ممنوعه ها و ... رو سعی میکنه خوب فرابگیره


وای که چقدر شیرینه اون محبت کردن هاش بعد از یک پروسه گریه و بهونه گیری و کلافه شدن های من  که انگار میخواد جبران کنه قربونش بشم من.


خیلی دوست دارم که دیگه تمام مقصودش رو با زبون خودش بهمون میفهمونه و فقط خودم بیشتراش رو متوجه میشم و با براوردن خواسته هاش بهترین حس دنیا رو پیدا میکنم. 


میخوام بخورمش وقتی قار قار میکنه!!! گا...گا... وقتی قورقور میکنه به سبک مامانی(صدای یک قورباغه واقعی!)!!!! 


همین حالا هم داره با تمام وجودش حسنی نگاه میکنه و فقط حسنی و دار و دسته اش هستند که میتونند این وروجک مامان رو اینطوری بیست و پنج دقیقه یکجا نگه دارند. 


حالا یک راهکار به من بدید لطفا. چه کنم؟ وقتی با خودش شعر میخونه من چه عکس العملی نشون بدم؟ وقتی تو شعراش بابا بابا میخونه و تازه چه چه هم میزنه ما چکار باید بکنیم؟ "هاااااامـــــــــــــــــــــــــ"  این بهترین راهکاره نه؟  متشکرم...

نظرات 6 + ارسال نظر
افروز یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ق.ظ

مامان بااحساس من...
چه کیفی میکنه این دختر با اون نگا ه های گیراش از وجود مادری مثل تو چقدر لذت داره رها وقتی تو فقط میفهمی تمام تلاشش رو برای فهموندن حرفهاش
چه حس خوبی داد این پست

فدای تو افروز مهربونم
خیلی حی خوبی داره وقتی میفهممش و اون لذت میبره که به خواسته اش رسیده افروز

mahtab یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

عاشقانه هاتون مستدام رها جونم
عکس نمیذاری از ناز نازیمون؟

ممنون مهتاب خوبم
چرا همون دیروز میخواستم بذارم نت همراهیم نکرد ...

محمد یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ http://maktabezendegi.blogsky.com

دوست گلم سلامممممم

__ _?????____????
___????__????_???
__???____????__???
__???_???___??__??
__???__???????___???
___???_????????_????
???_??_???????__????
_???_____????__????
__??????_____?????
___???????__?????
______???? _??
______________??
_______________?
_????_________?
__?????_______?
___????________?
____?????______?
_________?______?
_____???_?_?__?
____?????__?_?
___??????___?_____?????
____????____?___???_?????
_____??____?__??____??????
______?___?_??_______????
_________???__________??
_________??____________?
_________?
________?
________?

آپمممممممممم
زود بیا

راستی به این صفحه دوم ماهم یه سربزن
www.jmp.blogsky.com

غرولند دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ http://arashaminzadeh.blogfa.com

حس مادرانه ی قشنگت رو خوندم . بسیار قابل درکه . خوشحالم که داری لذت می بری و امیدوارم همیشه شاد باشی . چون پدر و مادرهای شاد بچه های سالمی بزرگ می کنن

ممنون آرش خان
حق با شماست سعی میکنم که شادتر باشم و بیشتر به روحیاتش توجه کنم امیدوارم بتونم موفق باشم

تیراژه سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

همون "هاااااااااااااااااااممممم" بهترین راهه!
یک جرعه آب هم رویش که قشنگ گوشت بشود به تنتان!
البته مگر اینکه چشم خاله ها و دایی هایش را دور ببینید..فکر کردید میگذاریم این دختر نازنین و دوست داشتنی مان را یک لقمه ی چپ کنید؟
جان؟! پدر و مادرش هستید و مختارید هر کار دلتان میخواهد انجام بدهید؟ خب احترامتان واجب اما این یک رقم را شرمنده!


دستهای کوچکش رو از طرف خاله تیراژه اش ببوس عزیزم. ماشا الله. از پشت همین مانیتور هم میشود فهمید که چقدر شیرین ودوست داشتنی است این عزیز دل ما.

خوب همون دو جمله اولت کافیه تیراژه جون برام. باقیش رو سعی میکنم چشمام رو ببندم
والا تیراژه عزیزم شما هم تشریف بیارید با هم دور هم هااامیش کنیم خیال راحت. نمیدونی چه گا...گا...یی میکنه آخه . وروجک نمیذاره که صداشو درست و درمون ضبط کنم یا اونطور که دلم میخواد فیلم بگیرم وگرنه میذاشتم براتون. البته شما اگه قدم رنجه هم بکنی و بیای پیش دیانا ما رو خوشحال میکنی
قربون محبتات عزیزم ممنون تیراژه گلم

مژگان امینی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

خوشبختانه این روزهای خوش ادامه دارد و اتفاقات بهتر و بهتر در راهند.

ممنون بله با این دسته گلها روزها خوب میشوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد