دل شکستن هنر نیست!

گفتم وقتی به اون درخواست ناچیزم با بی تفاوتی خاصی جواب رد داد حس کردم خرد شدم. جوابم داد نه، اون خرد شد نه تو. شایدم راست میگفت و من اون ابهت و عظمتی که سالها ازش در ذهن داشتم رو دیگه نداشتم. 

اوقاتش تلخ بود؛ وقت رفتن که اومدم ببوسمش اخمش رو غلیظ تر کرد و پس زد صورتشو. فکر کردم هر اتفاقی هم افتاده باشه این رفتار هیچ توجیهی نداره. نمیدونم چرا دیگه مثل سابق نمیتونم دلم رو با این آدم صاف کنم. نه به روش میارم و نه بی احترامی میکنم اما هرچقدر هم نخوام به این مسئله فکر کنم باز ته وجودم در مواجهه باهاش یه استرس خاصی وجودم رو میگیره که اجتناب ناپذیره. 



دل شکستن چیز خوبی نیست. خیلی باید حواسمون به رفتارامون باشه چون کوچکترین حرکتمون ممکنه در ذهن دیگری تاثیری ماندگار داشته باشه. عکسش هم هست. اون حس خوبی که کنار آدم های خاصی داریم و اون یاداوری خوب کارهاشون و انرژی مثبتی که از با اونها بودن هم میگیریم بی شک قابل انکار نیست. 

بازم تاکید کنم. "حواسمون به رفتارامون باشه." تا اون تاثیر مثبته رو تو ذهن و قلب دیگران ایجاد کنیم. یا لااقل در جبران کارامون دلجویی کنیم. بزرگ و کوچیک هم نداره. عذرخواهی هیچوقت کوچیکمون نمیکنه.

نظرات 14 + ارسال نظر
مامانگار یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ق.ظ

ووووووووووووووول...
سلاممممم...برا منم پیش اومده که هیچ نیت بدی نداشتم و منظوری توی جملاتم نبوده...ولی چون توی بیانش دقت کافی نکردم دوستم رو از خودم رنجوندم...و واقعا بعدش هرچه توضیح بدیم و عذر هم بخوایم..باز تاثیر بد رو گذاشته....خیلی سخته که اینقدر باید ذهن آدم مشغول این باشه که چجوری بگیم تا یه وقت ناراحت نشه و ...کاش ما آدمها بیشتر همدیگرو می فهمیدیم و از هم ناراحت نمیشدیم..
مرسی رها جانم..تذکر بجایی بود

فدای شما بشم من مریم نازنینم
درسته حق با شماست کار سختی است که بخواهیم همه اش حواسمون باشه چطوری صحبت کنیم و رفتار کنیم. اما با این صراحت وقتی یکی رو پس میزنیم دیگه کار از سهوی بودن و ... میگذره قربونتون برم. این نخوت و بی تفاوتی ما رو نشون میده وگرنه به قول خودتون خوب اگه حس کنیم یا بهمون تذکر بدن خوب عذرخواهی میکنیم و توضیح میدیم.

Amin یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

آره دل شکستن واقعاً خیلی بده

بــــــــــد!

سلام دوست عزیز

انجمنِ هنریِ وبلاگِ گروهیِ کارِخوب عضو میپذیرد ...

از همکاریِ شما قطعن خوشحال خواهیم شد

برای اطلاعاتِ بیشتر و اعلام همکاری به آدرسی که گذاشته شده مراجعه فرمایید

Amin یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

کسی دلتون رو شکسته؟
من هم دل خیلیا رو شکستم هم خیلیا دل منو شکستن

سارا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام عزیزم
کاملا بات موافقم چون دیروز این اتفاق واسه من افتاد و یکی با حرفاش دلمو شکست

دلت آروم سارای خوبم

mahtab دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

با تذکر به جاتون موافقم
البته گاهی آدمها ناخواسته و نفهمیده دل آدمو میشکنن که باز هزاران بار قابل تحملتر از اینه که با عمد بخوان ناراحتمون کنن
امیدوارم هیچوقت چه خواسته و چه نا خواسته دل کسی رو نشکونم و کسی هم قلب منو نشکونه که روی قلب ترک خورده هر چقدر هم که خوب به هم چسبونده بشه باز اثر ترکها موندگاره

بله سخت فراموش میشه متاسفانه...

ترنج سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ http://toranj90.blogsky.com/

رها جونم
ادم تا میتونه باید روی دیگران تاثیر مثبت داشته باشه میدونی گاهی میگم چطور بعضی ها میتونن از سنگ باشن یا اینکه همدیگرو نبخشن
مگه دنیا چند روزه ؟
بهر حال ادم از مهربونی و بزرگی هیچ وقت ضرر نکرده بماند گاهی ادمها این مهربونی را به نفهمی نسبت میدن اما اشکالی نداره بزار پیش خودمون وجدانمون راحت باشه

فدای دل مهربونت ترنجم

mahtab سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

بلاگ اسکای چرا اینجوریه؟

نگران نباش عزیزم خصوصیش کردم.
قسمت بالای صفحه تماس با من !

فرگل سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

ولی گاهی وقتا عذر خواهی هم جواب نمیده

نه گاهی جواب نمیده اما اگرم نباشه ...

پرنیان چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

بس که دیوار دلم کوتاه است هر که از کوچه تنهایی من می گذرد ...

هر که از کوچه تنهایی من میگذرد و باز هم تنها؟

پرنیان چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.kolekogak.blogfa.com

:)

عاطفه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ

امان از وقتی که دلی شکست...

امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان عاطفه خوبم

زیتون پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

درود به شما چرا شکلک هامون حذف شد آخه؟!

مامان سارا شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ق.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

وقتی دلی شکسته بشه تا آخر رد اون شکستگی روش میمونه

میمونه متاسفانه سارا جون همینه که میگم باید خیلی مراقب باشیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد