سیندرلا

پدربزرگ و مادربزرگ دختری چند روزی مهمون ما هستند. یکی از این روزها رو به رفتن به مراسم سالگرد زن عموی پدربزرگ رفتند. پسر عموی پدربزرگ اونها رو به منزل ما رسوند و البته چون دیروقت بود عذرخواهی کرده و رفته بودند. پسر عموی مذکور داستان کوچولویی داره که جالب بود برام و مینویسم. 


ایشون تمکن مالی بسیار خوبی دارند و در کار تجارت در حرفه خودشون یکی از بنام ها هستند. سن و سالشون در حدود هفتاد سال هست و همراه زن جوان و زیبا و دختران کوچک و ملوسشون زندگی خوشی رو میگذرونند. البته به همین سادگی ها هم نیست. سالها پیش ایشون ههمراه همسر و دخترشون زندگی نابسامونی داشتند و پر از دعوا و کشمکش. اتفاقات عجیب و غریبی تو زندگیشون رخ داده که ما ازش صرفنظر میکنیم و نتیجه اش جدایی این دو از هم بوده و دختر هم به همراه مادر یک گوشه ای از این شهر یا نمیدونم این دنیا دارند زندگی میکنند.




 سالها میگذره و پسر عمو جان همچنان مجرد و خوشحال به زندگی خوش و پر زرق و برقشون ادامه میدادند تا اینکه روزی از این روزها از یک شرکت که ظاهرا وابسته به بهزیستی بوده خانم جوان و نسبتا زیبایی  برای پرستاری و مراقبت از مادر پیر و محترم ایشون تشریف میاورند. آمدن این خانم فریبا همان و دل باختن پسرعمو به اشان همان. تا جاییکه تصمیم به ازدواج با این دختر جوون که از نعمت پدر و مادر محروم بوده و تحت نظر بهزیستی زندگی میکرده میگیره. البته به ما گفتند که ایشون نظرشون بر این بوده که اگه قراره کسی بیاد تو زندگی من و از مال و اموال من بهره مند بشه چرا یک آدم محروم نباشه. خوب ما هم همین رو میگیم. شما هم از ما نشنیده بگیرید که ایشون دلشون میخواسته یک زن بانشاط و جوان و زیبا و سر زبون دار داشته باشه و فقط صرف اجر معنوی و ... این کارو انجام دادند. اما بهر روی این زندگی الان ادامه پیدا کرده و دخترک قصه ما تو این خونواده خوب هم جا باز کرده و با همسر مسن اما زنده دل و سرحالش و بچه های گلش خوب زندگی ای دارند. 


نظرات 8 + ارسال نظر
مریم (مامان روشا) چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

ما هم بخیل نیستیم خواهر...ایشالا که خوشبخت بشن

دلت دریاست مریم جونم

سارا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

همیشه فک میکنم یه زن جوون چطور میتونه با یه مرد مسن زندگی کنه واقعا میتونه دوسش داشته باش؟

یه جور رابطه خاصی بینشون هست. درسته مرد، زنده دله اما بالاخره شک نکن که یکسری مشکلات وجود داره که بایستی ببینی تا چه حد اینها برای طرفین مهمه
چی بگم والا دوسش داره دیگه...

نینا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

والا مگه چیه به کام هردوشون شده

آ قربون آدم چیز فهم (;

ترنج شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://toranj90.blogsky.com/

خوشبخت بشن رها جون
اونقدر من توی اداره ای که هستم ازین اجرهای معنوی میبینم خواهر
اما ی چیزی امروز دیدم کلی ناراحت شدم
ی خانم جوونو سالم میخواد با پسر ارباب رجوع دیوانه و مجنون ما ازدواج کنه به صرف پول داشتنش
اونقدر ناراحت شدم که علنا لفظ دیوانه را برای پسره به کار بردم کاری که هیچوقت نمیکردم

اوووه !
خوب باید دید شرایط زندگی اون شخص چقدر جهنمی تر از اون دیوانگی است
البته عده زیادی هم فقط معیارشون پوول هست

ترنج شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

رها جونم من ی پستی گذاشتم برای سه گانه "قبل از "
چون شما استادی توی این کار دوست داشتم نظرتو بذاری یا ی پستی بنویسی ممنون

ممنون از لطفت عزیزم ... منم مثل خودت فیلم دوست دارم همین
میام و میگم حتما ...

mahtab دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
من هم هیچوقت نتونستم بفهمم چطور میشه یه زن میتونه با مردی سالها بزرگتر از خودش زندگی کنه و راضی باشه؟!
اما بخیل که نیستیم، ایشالا خوش باشن و سلامت

خوب سخته اما هر شرایطی رو تا درش قر ار نگیری نمیشه درک کرد
ما هم امیدواریم خواهر

mahtab دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

دو زاری من یه کمی کجه! داستان این آقا و خانوم چه ارتباطی با سیندرلا داره؟

خانومه سیندرلاست دیگه . در آرزوی خوشبختی و ... البته با این تفاوت که پسر پادشاه همچین خیلی جوون تر از این پسر عمو جان ما بود. اما امکانات رفاهی فراوون و اخلاق خوش خمود خودشه

مامان سارا شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ق.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

امیدوارم واقعا هر دو در دلشون از این ازدواج راضی باشن و به اون چیزایی که به خاطرش ازدواج کردن برسن و عمر این زندگی طولانی باشه

من هم امیدوارم برای همه همین آرزو رو دارم. برای این دو گمونم درست باشه. راضی به نظر میرسند... نباید که همه رو تو مقیاس خودمون بسنجیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد