ما همچنان در خانه میمانیم...

هیچوقت تو زندگیم پیش نیومده بوده که این همه مدت رو در منزل بگذرونم. یا به کار درس خوندن بودم و یا مشغول به کار. برای اولین بار 13 ماه تمام هستش که در خانه هستم و بیشترش رو بهمراه دخترم و مشغول کارهای او. 

دلم میخواد برگردم به محیط کار راستش اما شرایط مناسب فراهم نیست. محل کار...مهد... خیلی چیزهای دیگه. فعلا که هنوز دخمری یکساله نشده و منتظر یک پیشنهاد خوب هستم که از هر لحاظ مناسب باشه. اون پیشنهادها هم که شاید هر وقتی نباشند. در حال حاضر اگه پرنسسمون بذاری البته کمی فکرم درگیر این قضیه است. 


*وه که چقدر این نمونه گیری از بچه ها سخته. چند روز بود خواب نداشتم تا بتونم یه نمونه اول صبحی اساسی ازش بگیرم. تا اینکه امروز بالاخره موفق شدم.  اما راهش رو پیدا کردم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
کیانا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com

اووووووووووووووووووووووف چ همهههههههه


اول نفهمیدم منظورت از نمونه چیه یهو دوزاریم افتاد

الان چیه کیانا جون؟ خوبی؟ بله نمونه ادراری عزیزم درست حدس زدی... آفرین تو بردی....

دل آرام پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

قربون تو برم که برای خاطر دختر کوچولوی نازت کماکان خانه نشینی رو انتخاب کردی. ولی امیدوارم یک پیشنهاد کاری مناسب بزودی بشه

فدای تو دلارام خوبم
ممنون میدونی فراتر از یه پیشنهاده یکم ...

رعنا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

فرشته کوچولو واقعن ارزش تو خونه موندن رو داره ..

به شما تبریک میگیم بابت این کشف عظیم انشالا از تجربیاتتون بهره ببریم

بله داره واقعا هم داره و همین رو میخواستیم که بتونیم حسابی براش وقت بذاریم مخصوصا من
خوشحال میشم

برای تو جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

منم به خاطر پرنسس خونه نشین شدم خوب این کوچولو ها از همه چیز با ارزش تر هستن

فراتر از هر چیز خوب تو این دنیا

mahtab شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
بهترین کارو کردی
ایشالا به موقعش بهرتین کار براتون پیدا شه
نمونه برای چی؟ ایشالا خیره
راستی تو شش ماهگی دخترت ازمایش خون گرفتن ازش؟

ممنون مهتاب گلم
نمونه ادراری دیگه . چیز خاصی نیست فقط باید روی پرونده اش یک عدد U/A,U/C بمونه عزیزم

دختری از یک شهر دور شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ http://denizlovee.blogsky.com/

فکر کنم الان مشغول تر از هر وقته دیگه ای! اصلا این بچچه ها خیلی مشغول میکنن آدمو نمیدونن کی شب میشه! خدا حفظش کنه!

+ به به این موفقیت بزرگ رو بهتون تبریک میگم :)))

شدیدا هاله شدیدا
شاغل تر از همیشه هستم. اما نه به خستگی اون روزها. بیرون رفتن تو این شهر شلوغ آدم رو بسیار خسته میکنه و البته سرو کله زدن در محیط کار
+ممنون باور کن تبریک هم داره موفقیتی عظیم بود ... میخندی؟ من فردا که مامان شدی و خواستی نمونه بگیری از دخترت( که به مراتب دشوارتر از نمونه گیری از پسرهعاست) و زنگ زدی و گریه میکردی که رها جونم چه کنم؟ نمیتونم جیشش میریزه بیرون از یورین بگ اونوقت من میخندم و بعدش راهنماییت میکنم...

مریم (مامان روشا) چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

منم کلا خونه رو بیشتر از بیرون دوست دارم...کار بیرونم که اصلا دوست ندارم...راستشو بخوای آدم کار نیستم
چون هم مادر خودم هم مادرشوهرم شاغل بودن ...خودم و شوهرم میفهمیم خونه ی بی مامان خونه نیست...اینه که موندگار خونه اییم...ولی ایشالا یه کار خوب برات پیدا بشه....ببخشید میپرسم قبلا شغلتون چی بوده؟
راجب نمونه گیری هم باهات موافقم خیلی سخته..مخصوصا برای دختر بچه

بله خوب هر کسی یه تصمیمی میگیره و یه سیاست خاصی رو پیش میگریه. اما شاغل بودن با تمام سختی هاش برای من و گمونم خونواده ام بهتر خواهد بود اما خونه بودن هم خیلی خوب بود خودمونیم خوش میگذره...
تو میفهمی من چی میگم تو میفهمی من چی میگم...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد