apportunist...

خوبه که آدم همیشه عزت نفس داشته باشه. چه وقتی تمکن مالی خوبی داره و چه نداشته باشه. برخی آدمها هستند که کلا از سوء استفاده از دیگران هیچ ابایی ندارند و با این کار خود را زرنگ میپندارند. ممکن است که اینگونه آدم ها با بهره برداری از دیگران کمتر متحمل رنج و خرج شوند اما نکته اینجاست که همین زرنگ بازی درآوردن هاشان اعتبارشان را زایل میکند. شاید بگویند به درک! و به ریششان بخندند اما مالک عزت نفسی که به حراج گذاشتند دیگر نیستند. 

حتما با این تیپ آدم ها برخورد داشتید. بسیار فرصت طلب هستند و تا جایی که میتوانند از اطرافیان و دیگران به نفع خود استفاده میکنند. معمولا هم با کسانی که تو رودربایستی میمونند هم بیشتر حال میکنند و همچین بیشتر ازش بهره جویی میکنند. گاهی این بهره برداری ممکنه ناچیز هم باشه اما خوب چون نیت شومی!!! پشتشه کفر آدم رو درمیاره و منزجر میکنه آدم رو. 

هم اکنون هم یک جفت از این آدم های فرصت طلب بی ملاحظه پزپزی وااای خدای من پزپزی روی مخ بنده هستند و مینویسم که کمی ذهنم راحت شه لااقل! اگه یه روز مثل اون دوست عزیز بنده گذرت به اینجا خورد و خوندی این مطلبمو لطفا بجای کنکاش تو نوشته ها و بی انصاف خواندن من، یکم تو خودت و رفتار خودت دقت کن چون من متاسفانه آدم رکی نیستم که به محض برخورد با یک رفتار ناهنجار تو روی طرف بزنم و این خیلی بده شاید کم کم بهتر کنم این اخلاقمو همینطور که برخی از ضعفهام رو تونستم برشون غلبه کنم. اینجا هم وبلاگ شخصی مه و گاهی هر چی دل و ذهنم بگن رو تایپ میکنم. اوکی؟ دیگه درد دل که آزاده؟

کاشکی به جای بهره کشی عاطفی از خونواده هاتون که حتی تو نگهداری بچه تون ازشون سوء استفاده میکنید کمی به بچه تون شخصیت بدید و یه کوچولو برای تربیتش وقت بذارید و بجای اینکه فقط به فکر این باشید که چی بپوشه و به کی بگم چی براش بخره!!! یکم از وقت گرانبهاتون رو برای ادب کردنش صرف کنید که تو خونه مردم اینقدر آتیش به پا نکنه و فریادهای گوش خراش نکشه. در ضمن گمونم برای این پز دادن های الکی تون هم باید گمونم فکری کرد. بسه آخه پز چی رو به کی میدید. نکن عزیز من همچین. خوب؟ 




نظرات 4 + ارسال نظر
mahtab چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
خدا خودش این صفات بد رو ازمون دور کنه ان شاء الله

امیدوارم
همیشه باید مراقب خودمون باشیم و اولین قضاوت کننده ما خودمون باشیم ...دقیق تر و موشکاف تر از همه

پرچانه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ http://forold.blogsky.com/

ای بابا خب نکن این کار رو عزیز من دیگه

نصیب جان منم همینو میگم دیگه قربونت

مژگان امینی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

شاید این باج دهی های خانواده هایشان تاوان تربیت بدی باشد که برای تربیت بد این آدم ها می دهند.یا خودشان هم این طوری بزرگ شده اند.راستش قضاوت کردن راحت است دیگر!

نکته این پستم هم خوب گرفتید عزیزم. دقیقا همینه دقیقا همینه باج دادن برای تربیت غلط . باج میدن تا بی توجهی ها و محرومیت ها رو جبران کنند. متاسفانه...

مامان سارا شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ق.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

معلومه خیلی دلت پر بوده عزیزم

بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد