روز از نو!

این هم آغازی دوباره از پس یک تاخیر به نسبت زیاد. سفر به دیار و دیدار آشنایان و دوستان روزهای ابتدایی سال ما رو به خودش اختصاص داد. البته نمیخواستیم تا آخر تعطیلات رو در سفر بمونیم و از جمعه به خونه برگشتیم. همین مقدار اگه نخواهم بگم زیاد بود، کافی بود. دختری هم در این مدت خواب و خوراک و اجابت مزاجش به کل به هم ریخته بود. اما با فامیلش غریبگی نمیکرد.  با وجود اینکه تمام مدت با من و پدرش بوده و کس دیگری رو نمیدیده  کمی غریبگی و دیر آشنایی دور از انتظار نبود. اما دختر زود جوش و خونگرم ما فقط خیلی خیلی کم اون هم نه با همه کمی غریبگی کرد و با برخی هم بسیار دوست شده بود از جمله دختر عمو جان و دختر خاله ها و خاله هاش. خوب بود و همه چی به خیر گذشت و موضوعی رو که نگرانش بودم هم آنقدر نگران کننده و آزار دهنده نبود.

 دارم سعی میکنم کمتر سخت بگیرم مسائل رو تا خودشون خودبخود حل بشن. هوم؟ در ضمن یه چیز دیگه اینکه نمیشه در آن واحد دل همه رو بدست آورد. به واقع غیر ممکن است. اما میشه دل کسی رو نشکست و کسی رو نیازرد. باید اونطور که فکر میکنیم درسته زندگی کنیم. ما زندگی نمیکنیم که انتظار دیگران رو براورده کنیم. زندگی میکنیم که زندگی کنیم! 



سیزده بدر به همه خوش بگذره. همیشه شاد باشید. 

نظرات 8 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

سلام رها جان
سال نو مبارک عزیزم. خداروشکر که سفر خوبی بوده و دخترک نازت هم زود با اقوامش آشنا شده.
الهی سال بسیار خوبی در پیش رو داشته باشی.
دیانای خوشگل ما رو ببوس

ممنون دلارام عزیزم
برای تو هم آغاز خوب و خوشی باشه عزیز دلم
بازم ممنون


چشـــــــــــــــــــــــــم

مامان سارا سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ق.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

13 به در خوبی داشت باشین. رسیدن به خیر. جونم به این دختر ناناس که با همه زود اخت شده

ممنون سارای عزیزم
خونگرمه دخترمون خاله سارا جون

مامان علیرضا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام عزیزم
رسیدن بخیر
همه ی بچه ها با مهمونی رفتن و سفر رفتن خواب و خوراکشون و ... به هم میریزه
ایشالا سالم و خوش باشین

به روی ماه شما
ممنون عزیزم
بله متاسفانه با وجود اینکه من عاشق سفرم اما این بهم خوردن برنامه هاش رو دوست ندارم
ممنون شما هم عزیز

زیتون جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ http://zatun.blogsky.com/


ان الله یدافع عن الذین امنوا
ایمان که داشته باشی خدامدافع شمامیشه دل همه را یک جا بدست می اورد

مسئله براوردن انتظارات و توقعات همه است که ممکن نیست باد هیچ جیزی

برای تو جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.daerlover.blogfa.com

سلام خوبی خوب عید و میهمانی ها برای کودکان خسته کننده میشه دقیقا این مشگلاتی که گفتی کمی شدید تر برای پرنسس کوچولوی منم اتفاق افتاد
اماخوب دخترکم با اینکه فامیل رو قیلتر هم دیده بود میشه گفت غریبی میکرد
اوهههه راستی سال نو مبارک سال خوب و پر از اتفاقت خوش رو برای شما و خانواده ات ارزو دارم

سلام عزیزم ....عالی ممنون
الهی بگردم پرنسس کوچولو رو
خوب دیگه بچه ها با محیط خونه و کمتر شلوغ اخت میشن و ... هنوز خیلی کوجولوند آخه باور کن عزیزم من هم با تغییر آب و هوا و محیط به کل برنامه هام بهم میریزه ...

ممنون برای شما هم بهترین ها اتفاق بیفته ایشالا

پونه یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ق.ظ http://rozhineman.glxblog.com/

زلال ترین شبنم شادی را همیشه برلبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای هرروزت
جون دلم مگه میشه دختر تو خونگرم نباشه

قربون محبتت عزیز دلم
از خودم خونگرم تره انگار پونه جون

سهبا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام رهای عزیزم . سال نو بر شما مبارک . جالبه که تعطیلات شبیه به همی داشتیم . ما هم رفتیم پیش خونواده ها و جمعه برگشتیم و بچه ها یه خورده روال عادی زندگیشون به هم خورد و ....
البته ما با خودمون مهمون هم آوردیم که تا اخر تعطیلات موندند باهامون . ایشاله همیشه شاد و سلامت باشی .

سلام سهبای عزیزم
سال نو شما هم مبارک
چه جالب . میگم که ما بزرگ ها هم روال زندگیمون بهم میخوره چه برسه بچه ها
خوش باشید و سلامت و پایدار

مژگان امینی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سال نو مبارک
توی یک کتاب کلی راجع به انواع راه حل های مشکلاتی که با بچه هاپیش می آید مطلب نوشته بود که اصلاً اسمش یادم نمانده ولی یک جمله اش همیشه توی ذهنم هست "بگذارید زمان بگذرد بعضی مشکلات مانند جادویی ناپدید خواهند شد."

سلام عزیزم متشکر خیلی زیاد

بله کاملا موافقم کاملا تا حالا هم همینطور بوده اما گاهی عزیزم زمان هم عاجزه . البته نه در این مواردی که گفتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد