مادر و دختر ...

بهمن ماه هم با سرعتی عجیب تقریبا تموم شد. از این وقت سال خوشم میاد و میدونم که با سرعت این ماه اخر سال هم تموم میشه. همسر هنوز از ماموریت کاری ای که رفته بود برنگشته. وقتی خبر رفتنش رو بهم میداد ازم پرسید "خوب تو و دیانا چکار میکنید؟" و بعدش انگار منتظر شنیدن این جمله ام باشه" هیچی با هم هستیم. تنها نیستم که." فقط لبخندی زد.




امروز یه فیلم سه ساعته رو به طرز باور نکردنی ای دیدم. البته خود پروسه تماشای فیلم هم به خودی خود یک فیلم کمیک بود. دختر به بغل، فریاد دختر، آواز میخواند، حالا راه بریم خسته شدم و... . تازگیها هم وابستگیش به مامی جانش بیشتر هم شده فرشته خانوم. گوله نمکه این دختر. خیلی بامزه شده. زندگی میکنیم ما با هم، زندگی...
البته پست فیلم رو به زودی خواهم گذاشت.

نظرات 5 + ارسال نظر
تیراژه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام رهابانوی خوبم
بعد از خوندن پست یادم افتاد که زمانی اینجا نقد فیلم میخواندم و حتی یادم است غر زده بودم که این فیلم ها را از کجا میاورید که من هر کاری میکنم پیدا نمیکنم! البته این که میگویم مال همان چند ماه اول است!!!
خلاصه..میخواستم بگویم که چه عجب بعد از مدتها از فیلم دیدن و نقد موکول شده به آینده نوشتید که چشمم خورد به پست پایینی که نمیدانم چرا قبلا نخوانده بودمش!
خب..الان مثل یک دختر خوب فقط قربان صدقه ی فرشته ی کوچولوی نازنینتان میروم که این روزها به مادر عزیزش وابسته تر شده
و رفع زحمت میکنم..
بی زحمت شما هم یک اسپند برای عزیز دل خاله دود بفرمایید!

سلام تیراژه جان ، خوبی عزیزم؟
آره یادمه. حالا خودم ارتباط فیلمیاییم باز قطع شده تیراژه و اینها از همان گنجینه سابقند. البته نگران نیستم از آنجا که جوینده یابنده است مطمئنم یک منبع غنی باز پیدا میکنم
البته اون فیلم مربوط به گذشتخه هاست و داستان فیلم یه جورایی مربوط به زندگی دوستم بود این یکی رو همونطور که گفتم سر فرصت مفصل خواهم نوشت
نهایت لطفته عزیزم ممنونم
حتما...

زیتون دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ http://zatun.blogsky.com

من عاشق این ارتباطات جناب زیتونم

مامان سارا دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

وای من عاشق این روزای آخر سال ایرانم...جای من حالش رو ببر

دخملک رو ببوس...از این لحظه هاتون خوب استفاده کن که خیلی خووووبه

حتما و امسال با فراغ بال سارا جونم
حتما حتما عالیه گل پسرای دسته گلت رو ببوس شما هم

مامان علیرضا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

روزهاتون شیرین
جای آقای پدر سبز !
روی دخملتو ببوس از طرف من
پس عکسش؟

ممنون مهتاب جونم
ممنون مامانی
حتما
تو فکرم هست خبر میکنم. تنبلی خوااااهر

شاعرشنیدنی ست سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

خوبه که همه چی آرومه

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد