روز پاییزی ما...

روزهای پاییزی همیشه یه حس غریبی در من بوجود میاوردند و الان هم همینطور. دوست دارمشون گرچه کوتاهند. کنار خودم روی مبل یه جا برای دختری درست کردم و روزها معمولا همینجا کنار خودمه. موزیک گوش میده و گاهی هم با هم بازی میکنیم و گهگداری هم که خواب... خوب میدونم این روزهای کوچولویی و اینقدر کوچولویی دیانا هیچگاه تکرار نمیشن. دلم میخواد لحظه لحظه هاشو ببلعم. چون مطمئنم بعدها دلم تنگ این روزها خواهد شد.

الان آرومه و داره با خودش  تفکر میکنه و "شیدایی"ی شجریان رو گوش میکنه و هرازگاهی با اون صدای ظریف و قشنگش اظهار نظر هم ارائه میده. کم کم داره بزرگ میشه و کاملا تغییراتش محسوسه. وقتی میبینم تشکش رو که توی گهواره اش میندازیم کم کم داره کوچیکش میشه، احساس خوبی بهم دست میده. فکر میکنم خوب داره رشد میکنه و این عالیه. وقتی نفسهاشو بو میکشم سرمست میشم و وقتی برام میخنده به قول خواهرم به اوج میرم. دلم میخواست این جبر جغرافیایی نبود و در جامعه بهتر و با ثبات تری به دنیا میاوردمش. اما این شرایط رو هم باید به بهترین شکل برگردونیم و بیشترین تلاشمون رو برای بهتر زیستنش فراهم  کنیم. 

 کنارتیم ... همیشه دخترم.


این هم تصنیف شیدایی با صدای استاد شجریان




نظرات 8 + ارسال نظر
بابک اسحاقی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

دایی به قربونش بره
چه ادیبم هست
شجریان گوش میده

بله دایی جان و ... موسیقی کلاسیک
ولی نمیدونی چه عشقی میکنه با "دنیا دیگه مث تو نداره"...

مامان سارا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

الهی قلبون این دخمل اهل موسیقی

فدای تو سارا جانم

افروز سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

الهی بگردم این دخملمون هنوز کچله که چه نگاه عمیقی هم میکنه
رها چه عشقی میکنه دیانا با مادری مثل تو

افروز جان کچلیشم خوشگله خواهری خووووب
من چه عشقی میکنم ...

مهربان سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://mehrabanam.blosky.com

بینهایت زیبا احساساتتو گفتی رها...

ممنونم مهربان جانم

دل آرام سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

لپهاشو برم من
رها جان سعی کن تا زمانی که دخترت بزرگ میشه ، ما همدیگه رو نبینیم ... واگر نه دیانا بی دیانا ... خاله دلی قورتش میده
احساس مادرانه ات همیشه قابل تقدیره .

باشه دلارام جوون...
خاله یکم خودتو کنترل کن
ممنون عزیزم

عاطفه سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

بعله
همه ی کودکان این سرزمین طفلکی هستند که به خاطر جبر جغرافیایی در این خاک اسیر میشوند.
اما خدا رو شکر که دخملک مادری چون تو را دارد.
دلت شاد و لبت خندون رهای عزیزم

آره عاطفه جان
امیدوارم بتونم و شایستگیشو داشته باشم
شما هم عزیزم

مژگان امینی جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

توی این سن کوچک شدن لباس ها هم آدم را متعجب می کند.
مواظب باش سرما نخوره توی هوای پاییز ، بچه ها پوستشان نازک است.

الهی فداش شم من آره و اندازه شدن لباسهایی که فکرشو نمیکردی
به روی چشم مراقبم

فلفل دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.milapila.blogfa.com

به به چه دختر قند عسلی
چه مامان مسئول و ماهی
خدا حفظتون کنه

ممنون فلفلک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد