coming soon!



دیگه به روز اومدنش داریم نزدیک تر و نزدیکتر میشیم.

دخترکمون داره میاد...

راستش دلم میخواست همه چی روال طبیعی خودش رو طی کنه و مثل میلیون ها زن دیگه یه روز یا یه شب به طور ناگهانی دردهای طاقت فرسا به سراغم بیان و ما رو روونه بیمارستان کنند تا با خودشون فرزندمون رو به این دنیا هدایت کنند و بعد هم همخه چی تموم شه و ...اما انگار باید این شیوه رو فراموش کنم و دلبندمون به شیوه سزار به این دنیا پا میگذاره. 



بعد از معاینه لگن مشخص میشه که لگن خیلی وسعت برای مانور بچه نداره و هر چی میگذره و جنین درشت تر میشه ادامه کار مشکل تر میشه و اما و اگر ها بسیار. تو مملکت عقب افتاده ما در زمینه زایمان دخالت زیاد صورت میگیره متاسفانه و ریسک رو قبول نمیکنند و زایمان های طبیعی حتما با اپیزیوتومی همراهه و ... ما هم با صلاحدید خانم دکتر ترجیح دادیم اگه قراره دردهای شیرین! زایمان رو به جون بخریم و بعدش یهو تو اتاق عمل به فرمان خانوم دکتر روونه اتاق عمل بشیم تا هر چه سریعتر بچه به دنیا بیاد این کار رو نکنیم و کمی از شروع دردها امان و مهلت بگیریم و خودمون با پای مبارک خودمون روونه بیمارستان بشیم و نذاریم کار به اونجا برسه. این شد که بعد از رایزنی ها و بررسی ها قرار بر این شد که شنبه به بیمارستان بریم و نی نویی رو به مرحله تازه ای از زندگیش هدایت کنیم.



شاید این آخرین ست قبل از به دنیا اومدن نی نی باشه.

هر کی اینجا رو میخونه ما رو دعا کنه لطفا.

به امید خدا با خبرهای داغ نی نی نشان سعی میکنم زود زود برگردم.


نظرات 13 + ارسال نظر
لرمانتفــــ پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ http://kakestan.blogfa.com

سلام
انشالله بچه تون به سلامتی به دنیا بیاد.
من عاشق نوزاد هام . تاکید می کنم نوزاد ! چون عاشق هر نوزادی هستم اما عاشق هر بچه ای نه. و اینکه قراره چنـــــــــــد ماه دیگه یه نوزاد ِ‌خوشگل هم به جمع ِ‌ما اضافه بشه و الان جاش خیلی خالیـه.
تو نوشته هاتون متوجه نشدم بچه ی شما قراره دختر باشه یا پسر ...

بچه تون که به دنیا اومد خبرم کنین بیام بهش فحش یاد بدم :دی خعععلی دوس دارم

پونه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com

رها جونم .امیدوارم صحیح و سالم کوچولوتون به دنیا بیاد و زندگیتون رو پر از شادی کنه .چه شبهای قشنگی داره به دنیا میاد این کوچولوی خاله .مواظب خودت باش گلم .منتظر خبرهای خوش هستیم عزیزم

ممنون خانومم
آره عزیزم شب قدر
ممنون ...

دل آرام پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

برای خودت و کوچولوی عزیزمون آرزوی سلامتی دارم .
آمدنش پیشاپیش مبارک مامان رهای نازنین

ممنون دلارام عزیز

مامان سارا پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

الهی به سلامتی نی نی ناز نازی دنیا بیاد و هر دو سالم برگردین خونه

نگران نباش گاهی به میل خود ادم پیش نمیره اما نتیجه مهمه که خوب باشه. برای منم همونی شد که نوشتی، بعد از تحمل دردها مجبور به تحمل تیغ جراحی هم شدم

میبوسمت مامان گل

عاطفه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ http://hayatedustan.blogsky.com/

آرزوی سلامتی دارم- هم برای خودت و هم برای دختر کوچولو

ممنون عاطفه جون از تمام محبتات

افروز شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

وای رها استرس دارم امروز شنبه است الهی حال خودت و نی نی هر دو خوب باشه ول کن خواهر این زایمان طبیعی رو من از اسمش هم وحشت دارم

وقتی تو این پیام رو گذاشتی دیانا و من تو اتاقمون تو بیمارستان کنار هم بودیم افروز جاانم

رعنا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://rahna.blogsky.com

الهی ی ی ی عزیزممممممممم
یعنی امرووووووووووووز به این دنیا اومد اومدن این نی نو خوشکل
الهی مبارک باشه ، الهی سلامت باشه ، الهی سلامت باشی
روزای خیلی خوووبی رو واستون آرزو میکنم

ممنون خاله رعنای گل

بانوی بهار دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://oribad.blogsky.com

سلام عزیز دلم..
امیدوارم حال خودت و دختر نازت خوب باشه..
تونستی ما رو از حال خودت با خبر کن.. فدات عزیزم..

ممنون عزیزم حتما...

همستر سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


ای جون منتظریممممممممممممممممممممممممم


منتظر عکس های این مادمازل کوچولو


انشالله با یک هواپیمای وی آی پی همچین فرست کلس وارد زمین میشن

سلاااااااااام به شما همستر عزیز
اومد دخترمون
حتما...

رها- مشقِ سکوت جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ http://mashghesokoot.blogfa.com/

امیدوارم درکنار دخترت روزای قشنگی رو داشته باشی

ممنون رهای خوبم ممنون

عاطفه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

همچنان منتظر خبرهای داغ از مادر و دختر هستیم

اوووومدددیمممممم

غرولند سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ http://arashaminzadeh.blogfa.com

اگه این اولین بچه ته یه پیغام برای مردت دارم .
بهش بگو بعد از به دنیا اومدن بچه دیگه نمی تونی اون محبتی رو که قبلا نثارش می کردی بهش هدیه کنی . بچه هم توجهی به اون نداره و اون تنها می شه و این تنهایی ممکنه حتی تا دو سال هم طول بکشه .
زن و شوهر در دریای آرام در کنار هم شنا می کنند . وجود بچه مثل طوفانی می مونه که اونها رو موقتا از هم دور می کنه . بهش بگو صبور باشه و بدونه این روزها تموم می شه

سخت نگیرید جناب غرولند
...
اما شیرینه

ترنجی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ http://toranj90.blogsky.com/

رها جانم سلاممممممممممم
خوبی ؟
نی نی خوشگل ما چطوره
خوب شیر میخوره ؟خوابش تنظیمه
زودی بیا و عکسشو بزار تا ببینیمش

سلام گلم
تو خوبی رادمهرم خوبه؟
عاااالی عزیزم
خوب هم شیر میخوره ترنجی جونم
اومدیم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد