میلاد سایه سار


سال گذشته تو همین تاریخ بود که در پرشین بلاگ، سایه سار تنهایی پا به عرصه وجود گذاشت.
سایه ساری که یه عالم دوست خوب رو مدیونش هستم.
جایی که توش درد دل کردم و حرفهامو زدم.
جایی که از علاقه ها و سلیقه هام گفتم.
خونه ای که بی پیرایه است.
خونه ای که دوستش دارم و داشتنش بهم حس خوبی میده.


اوایل که اومده بودم احساس غربت میکردم. راستش من تازه که به یه جمعی وارد میشم نمیتونم سریع با آدم های اونجا اخت بشم. حتی نسبت به مکان های تازه هم این حس رو دارم. به همین دلیل یکم تو خودم و لاک سایه سارم بودم. پست اولم که یه سلام احوالپرسی ساده بود و دومیش در کنیسه ما. همون روز یه کامنت داشتم از یک دوست که جدا خیلی دلگرمم کرد؛ خیلی تشویقم کرد. اون دوست هم کسی نبود جز محسن (پاییز) . فقط اون پست نبود. تو پست فارست گامپ و شاعر زباله ها و باقی پست ها هم. حس خوبی داشتم که نوشته هام به دل کسی نشسته. کم کم دوستان خوب بیشتری به خانه کوچک من اومدند. هاله جونم هم از اولین ها بود و از موندگارترین ها. بعد از مدتی پرشین کمی نامهربانی کرد و دقیقا سی ام آذر بود که بار و بندیلم و جمع کردم و  به توصیه دوستان خوب به بلاگ اسکای اومدم.
دنیای بلاگستان دنیای عجیبیه. من در این دنیا خیلی راحت در مورد مسائل مختلف حرف زدم و بازخوردهای جالبی هم گرفتم. اینجا آدم ها گاهی روی پنهان وجودشون رو چه خوب آشکار میکنند. مادر و پدرهایی رو دیدم که چه با عشق و محبت از جگرگوشه هاشون گفتند. اینجا عمده آدمهاش خاطره بازند. پیش میاد که کودک درونشون رو گاهی بهش پر و بال بدهند و کارهای عجیب غریبی ازشون سر بزنه. در اینجا آدم هایی زندگی میکنند که معنای انسانیت رو میشه در وجودشون حس کرد؛ آدم های یکرنگ و صاف و ساده. در این دنیا دوستیها یه رنگ و بوی خاصی داره. از طریق حس و قلمت دوست پیدا میکنی. بازی ها اینجا کردیم؛ آوازها خوندیم و شنیدیم. خندیدیم و گریه کردیم. جای غریبیه اینجا.
خوشحالم که سایه سار تنهایی خونه ایست که میتونم در اون پذیرای دوستان خوبم باشم. خونه ای که زمینه ارتباط خوبی رو با آدم هایی که شاید فرسنگ ها ازشون دورم و در دنیای واقعی هیچ ارتباطی نمیتونستم باهاشون داشته باشم فراهم میاره.
همیشه سپاسگزار دوستان عزیزی هستم که با مهر و محبتشون و حضور گرمشون مایه دلگرمی من در این سرا بودند.

نظرات 14 + ارسال نظر
کیامهر دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

تبریک میگم رهای عزیز
امیدوارم این دنیای مجازی همیشه روی خوبش رو بهت نشون بده
تبریک میگم یکسالگی وبلاگت رو
زنده باشی ایشالا

ممنون داداش کیای خودم.
سعی میکنم با دید مثبت بهش نیگا کنم تا بهم لبخند بزنه
بازم متشکرم کیامهر جان
ممنون شما هم همینطور

پونه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

سلام عزیزم.
تولدت 1 سالگیت مبارک البته تولد 1 سالگی وبلاگت .
امیدوارم از درو دیوارهای این خونه ی مجازی عشق و محبت بباره برات.

به روی ماهت گلم
ممنونم پونه عزیزم
ممنون و این عشق رو به همه شما انعکاس خواهم داد

هاله بانو دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

کیامهر کشتمت
باز پای منو له کردی
به خدا چیزی ازش باقی نمونده ها

کیامهر رو چیکار داری دختر؟
پای خواهر کوچولوی منو له نکنید لطفا. خوب شد؟

هاله بانو دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

تولد خونه ات مبارک عزیز دلم
قربونت برم من خواهری عزیزمممممممممممممم
دوست دارم یه دنیا

ممنون دختر خوشگل
من هم عاسقتم دوست دارم خودافظ

مامان سارا دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

تولد تولد تولدت مبارک
سایه سار 1 ساله شدی مباااارکه ایشاله 10 سالگیت اون هم همه اش با خبرهای خوب و شاد برای رهای نازنینم

ممنونم عزیییزم
لطف داری با سایه سار سارا جان. شما عزیزانم اینجا رو قشنگ و دوست داشتنیش میکنید برام. پایدار باشید

فلوت زن سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://flutezan.blogsky.com/

پس کامنتم چی شد ؟!

بلاگ اسکای؟

فلوت زن سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

چرا کامنتم ثبت نمی شه ؟!!!!!!!

فلوت زن سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا !!!

خدایم کجایی الان تو؟

فلوت زن سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ


تولد سایه سار آرامش بخشت رو تبریک می گم خانومی !
انشالله به پای هم پیر شین !

ممنون حنانه عزیزم. لطف داری اون هم خیلی زیاد.

فلوت زن سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

آخر مجبور شدم یه مقدار از کامنتمو حذف کنم تا ثبت شه !

قربونت بشم

دخترشرقی سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام خانومی

تولد خونه جدیدت مبارک.
خیلی حس خوبی داره وقتی آدم دوستای زیادی داشته باشه. بهت تبریک میگم که اینقدر مهربونی که اینهمه دوست پیدا کردی و با متن های زیبا و کلام مهربون و دلنشینت باعث دلگرمی خیلی ها شدی.
امیدوارم همیشه موفق باشی.
خیلی دوستت دارم.
راستی کیک کو پس خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به روی ماهت
ممنونم دختری
آره عزیزم من عاشق دوستام هستم. تک به تک. همه و همینطور تو خیلی به من لطف دارید.

ممنون عزیزم تو هم موفق و سلامت باشی

من هم دوستت دارم خوشگلم.

کیک تولد خودم یه بزرگشو میگیرم. رو چشمم

پونه سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

تولد تولد تولدت مبارک
تولد عید شما مبارک

ممنون بازم ممنون پونه جاااانم

تفلد عید شما مبارک!!!

مامانگار سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

...سلام رها پویاجانم...
...میدونم که سالگرد تولد خونه مجازی..همیشه حس خاصی داره !!..درست مثل بچه ات که میبینی داره بزرگ میشه..و بعداز یه دوره مراقبت و نگهداری..حالا از آب و گل دراومده و تقریبا داره راه می افته !..و تو با همه عشق و علاقه ات همچنان براش تلاش میکنی..
...تولد یکسالگی بلاگت مباااارک..
...امیدوارم در این سرا بمانی و رشد بدی و رشد کنی...

سلام به روی ماه شما

حق با شماست حس خاصی داره. دوستش دارم مامانگار جونم بخاطر خودش و به خاطر تک تک شما. برام خیلی عزیزید.

متشکرم.
ممنونم

دختری از یک شهر دور دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

تولد یکسالگی وبلاگت مبارک!!!!!!
خوشحالم که هستی!!!!
دوست دارم!!!!

فدای تو عزیز دلم

من هم عاشقتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد