عاشقتم مامان!

هیچکس مثل تو نیست.
هیچ آغوشی مثل آغوش تو نیست.
تو خود آرامشی.


قربون صبوریت برم من. هر چی میشنوی که با به میلت نیست فقط سکوت میکنی.
فدای بخشندگیات بشم.
من مرده اون غرور قشنگتم که وقتی دورت چاپلوسی میکنم و زبون میریزم اخم میکنی که: خوبه خوبه پاشو خودت رو جمع کن و من رو با این حرفا خام نکن. الهی فدات شم.
اون غیرت و پشتیبانیت رو بگردم من.
مامان؟ چرا وقتی بهت میگم مامان عاشقتم. بهم میگی حقه باز؟! هوم؟ به جون خودم عاشقتم. میدونم که میدونی و میخوای من پر رو نشم. اما من هم از رو نمیرم و بازم میگم مامان عاشقتم.
مامان؟ همین الان که دارم این سطرها رو تایپ میکنم دلم تنگ شد برات.
هر وقت هم ازت دلگیر شدم وقتی یاد کارهایی که باعث ناراحتیت میشد و من انجامش میدادم می افتم اون وقته که فراموش میکنم و میشی همون مامانی خودم.
یادته یه بار که از دستمون حسابی دلخور بودی بهم گفتی اصلا دیگه نمیخوام بیاید؛ هیچکدومتون(من و خواهرانم)؟ اون موقع داشتم گریه میکردم و میگفتم چشم. اما بعدش بهت گفتم از در بیرونم کنی از پنجره میام تو و باز هم گریه میکردم. کدورت ها هستند و کمرنگ میشن مامان. اما حضور تو هر روز پر رنگ تر میشه.

عاشقتم مامان!




نظرات 10 + ارسال نظر
رها دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ

عاشقتم رهاااااااااااااااا

عاشقتم رها

رها دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

این پستت و مخصوصا اون عکسش خیلی حالم رو دگرگون کرد خیلی رها

آره رها جون. آغوش مادر.

رها دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

مامان بودن خیلی سخته

بعضی وقتا آدم مستاصل میشه که باید چیکار کنه عصبانیه ها ولی نمی تونه متنفر باشه حتی تو همون حالت اگه خدای نکرده حتی احتمال یه خبر بد رو هم بده می خواد سکته کنه جدا چه حس مزخرفیه این مامان بودن و از اون حس بدتر اینه که بدونی خودت تو هم زیاد مامانت رو عصبانی میکردی

موافقم. پس نی نی منتفی شد. متشکرم رها. خلاصم کردی. باز هم بی خیال میشویم

هاله بانو دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

سلامممممممممم
من اومدم رها
خوبی؟ فردا روزت مبارک خانمی ناناز خودم
خدا سایه مامان رو روی سرت نگه داره عزیزم

به به خانومی خودم
خوش اومدی عزیز دلم
کار خوبی کردی

ممنون عزیزم
ممنون برای شما هم

دخترشرقی سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام خانومی
روزت مبارک عزیز

به روی ماهت خانوم مرسی فدای تو بشم

مامان سارا سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ http://saraniroomand.persianblog.ir/

خدا سایه مامانتون را همیشه بالای سرتون نگه داره

روزت مبارک دوستم

ممنون سارای عزیزم

روزت مبارک عزیزم

رها بانو سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://rahabanoo.blogsky.com/

روز مادر و روز زن رو بهت تبریک میگم رها جونم ...
هم به تو و هم به مامانی ِ گل و مهربونت ...

ممنون خیلی زیاد عزیز دلم

دخترشرقی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام
بازم مثل همیشه رها جون خوشگل نوشته
خداوند مامانتو برات نگه داره و سایه ش همیشه بالا سرت باشه.

فدای تو بشم
ممنون عزیزم

مژگان امینی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

خدا مامانتون را حفظ کنه

خدا شما رو هم حفظ کنه

مریم جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:44 ب.ظ http://المهدى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد