با من بمان همیشه بمان ...

                                         

ممنونم از تمام کنارم بودن هات

ممنونم برای همه دلجویی ها و نگرانی هات

ممنونم بخاطر دل منو شاد کردن هات

ممنونم که گذاشتی سکان آرزوها رو تو زندگیمون دست بگیرم و به من اعتماد کردی


                              

ببخش اگه دل نگرونت کردم

ببخش که دلتنگی هام خاطرت رو آزرده کرد

ببخش که گاهی بچگی هام باعث شد دل قشنگت برنجه

 

                                 


خوشحالم که با تو تا هر جا که بخوام میتونم برم

خوشحالم که دل به دل تنوع پسندم میدی

خوشحالم که همراهیم میکنی تو مسیری که همیشه دوست داشتم برم و نذاشتی

  تنها برم و همراه خوبم شدی

خوشحالم که اومدی، موندی و هنوز هم هستی






نظرات 9 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ http://sayehayesepid.blogfa.com/

به گمانم رها جان سالگرد ازدواج توست، درست است؟؟ !!
اگر هست که تبریک می گویم و اگر غیر این است باز هم تبریک می گویم ولی بهمراه تو ، که رفیق خوبی مثل تو دارد که بی هنگام هم یادش می کند.

نه فرهاد جان نیست .همینطوری یهو محبتم قلنبه شد .
اما ممنون از محبتت. خیلی لطف داری

فلوت زن دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ http://flutezan.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااام عزیزم.
می دونم سالگرد ازدواجت نیست چون همین چند وخ پیشا بود که یه پست دربارش نوشتی !
اگه بی بهانه این پست زیبارو نوشتی که قشنگیش دوبرابر می شه !
خوشحالم که با هم خوشید و انشالله همیشه همینطور خوش باشید و همراه برای هم باقی بمونید !

به روی ماهت عزیزم
آره آبان ماه بود حنانه جون مرسی که یادت بود
آره بی بهانه است عزیزم. یه یاداوری کوچولو بود. گرچه بهونه نمیخواد.
فدای تو بشم ممنونم که برامون آرزوهای قشنگ قشنگ میکنی. با وجود آرزوهای قشنگت ما خوشحال تر کنار هم میمونیم.

افروز دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ

عشقتون همیشه پایدار رها جون

ممنون افروز جان
عشق شما هم همیشه جاودان

ترنج دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://toranj62.persianblog.ir/

عزیزم ...خوش به حال شوشو خان ....مبارک باشه حالا واسه هر چی که هست حتی اگه بی مناسبت باشه

ممنونم عزیز دلم
بی مناسبته ترنجی جان اما مبارک گفتن ها رو به فال نیک میگیرم
ممنون از محبتت

هاله بانو دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

همیشه پایدار همیشه زیبا و قشنگ
چقدر خوبه که تنهانیستی نانازی و چقدر خوبه که گاهی محبت هام قلمبه بشه

فدای تو بشم من
ممنون هاله گلم ممنون که اینقدر به من لطف داری تو دختر آره هاله این قلنبه شدن ها هرازچندگاهی لازمه

پاییز بلند دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

دروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
نمیدونم این پست جریانش چیه اما میشه از طرف منم ایشونو ببوسی و بهشون بگب ممنون که برای رهای من کهخ داداشیشم اینقد خوبی و دوست داره

درووود به تو داداش کوچولوی عزیز خودم
جریان خاصی نداره. حس کردم باید بنویسم و نوشتم.
بله حتما این کار رو میکنم مگه میشه داداش کوچولوم ازم چیزی بخواد و رد خواسته اش کنم هرگز ...هرگز

ممنون از تو هم محسن جان

دختری از یک شهر دور دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

آدم گاهی وقتا اینجوری احساستشگل میکنه
منم خیلی اینجوری یه دفعه ای نوشتم قشنگ بود...

آره عزیزم و چقدر هم این گل کردن ها میچسبه
ممنونم دخترکم

مامانگار دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

...چقدر خوبه که هرروز این جملات بشه ذکر دل و قلب عاشقمون...
...تو محححححشری دختر بااین سخاوت و لطافت طبع ات..
...عشق تون پایدار...

بله دقیقا خیلی خوب گفتید مامانگار جونم
ممنونم خیلی لطف دارید شما
فداتون بشم ممنونم
با آرزوهای قشنگ شما حتما پایدارتر میشه

میثمک دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ http://meysamak.blogfa.com

فیل نشست رو ما !! از این به بعد رفتم اینجا meysamak.blogfa.com
آدرس منو تو پیوندهات عوض کن لطفا ! ممنون

ای آقا فیله ! حالا شما سالمی؟
اضافه کردم
ممنون که گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد